L'estiu que Sopa de Cabra va treure disc en castellà.

Un relat de: Victre
Em vaig fer gran l'estiu que Sopa de Cabra va treure disc en castellà.
Aquell estiu és el primer que recordo amb un regust agredolç.
Recordo aquell estiu com el del descobriment que l'estiu no té la capacitat -que sovint se li atribueix- de canviar-nos la vida.
Que passat l'estiu tot segueix igual.
O, com a mínim, que el canvi de debò mai depèn del lloc ni del calendari.

Fins aleshores, els estius havien estat el món ideal que tots volíem conservar.
Però l'estiu que Sopa de Cabra va treure disc en castellà, vaig ser conscient que els estius de dibuixos animats s'havien acabat, i que a partir d'aleshores començava un viatge iniciàtic que vàrem haver d'improvitzar creixent a pams tot alimentant-nos del caliu de la colla, i enamorant-nos amb data de caducitat en nits eternes sense memòria.

Aquell estiu em va ensenyar que l'estiu no t'ensenya res que no es pugui aprendre a qualsevol època de qualsevol any.
I els Sopa de Cabra em van ensenyar a reconèixer la valentia que amaga qualsevol canvi.
Tot i que això, no us enganyaré, ho vaig entendre molts anys més tard.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Victre

Victre

191 Relats

178 Comentaris

96172 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Biografia:
Vaig néixer al 1977.
Sóc metge, acupuntor i estic estudiant el grau de psicologia.
En el meu temps lliure escric relats.

Des de que escric, sempre he mantingut una lluita entre mantenir els relats ocults, o fer-los publics. Una barreja entre dubtes, vergonya, i la joia de que altres et llegeixin.

El meu mail és victreespiga@gmail.com

Al blog https://lletresigargots.wordpress.com trobareu tots els meus relats, la majoria amb il.lustracions incorporades.