...l'estimes?

Un relat de: Tirene

L'Andrea era una noia senzilla, amb moltes ganes de que un noi l'estimes tal i com era sense que la jutgés per re. Acostumava a connectar-se als xats des dels ordinadors per conèixer a gent nova. Va conèixer a un noi, l'Arnau. Era un noi molt obert, amb ell podies parlar dels temes que tu volguessis. Era molt simpàtic, li va començar a agradar força, i van decidir quedar un dia per coneixes. Va anar amb un amic seu, ella amb la Paula, per que els hi feia vergonya anar tots dos sols, sense haver vist mai abans. Tot va anar molt bé, i van voler quedar més dies sols. Van començar a sortir junts. L'Andrea es va donar compte de que era un noi molt tímid i que no sentia tot el que realment li deia pels xats. Deia que l'estimava molt i que era cert. Li va presentar l'Oriol, un noi d'uns disset anys, que estava al batchillerat, i que entrenava als nens petits al bàsquet. Era una persona genial. Sempre reies quan parlaves amb ell. Amb l'Arnau ja no tenia la mateixa relació que abans i van decidir deixar aquesta relació. Ell creia que l'avia deixat per que l'Andrea estava enamorada de l'Oriol. En part si, però no era del tot cert. Van anar passant els dies i l'Oriol i ella començaven a sentir coses que abans no havien sentit mai per ningú. Ell era de molt lluny i podien veure's molt poques vegades. Es va adonar de que s'estava enamorant d'aquella persona a la que ella li ajudava a que tornes amb la noia que ell estava enamorat. L'Oriol li va confessar de que sentia pessigolles a l'estomac cada vegada que estava amb ella. Al cap d'un temps van començar a sortir. L'Andrea mai s'havia sentit així per cap altre noi, estava feliç. No solien veure's massa, però ella mentre sàpigues que l'Oriol l'estimava, a ella li era més ben igual si no el veia. Se sentia segura, podia parla de qualsevol tema sense que li fes vergonya, i ell l'estimava tal i com era. Pot ser que aquesta vegada trigarà en tallar aquesta relació tal i com va ara mateix. Amb els altres nois no durava gaire per les tantes diferències que tenien tots dos. Malauradament no sempre estem igual am una persona o amb una altra, i mai podem estar sempre am la persona que somiem..

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Tirene

1 Relats

0 Comentaris

577 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor