L'espera

Un relat de: ediami
Esperes un indici, un senyal que no acaba d'arribar, però tu continues esperant.
Continues esperant aquella petita sorpresa que farà que tornis a somriure.
Un somriure que un bon dia et van treure sense saber ben bé perquè.
I a aquest perquè tothom li vol donar una explicació.
Una explicació amb forma de 'acostuma a passar', 'el temps ho cura tot'.
Però de vegades el temps no ho cura tot.
El temps va passant i tu continues, com sempre, esperant.
Esperant aquest indici, aquest senyal que et diu que el temps s'ha aturat.
S'ha aturat perquè tot comença de nou, però es tracta tan sols d'una il·lusió.
Una il·lusió a la que no vols renunciar, però que no acaba d'arribar.
I per tal que arribi no fan falta bones paraules sinó actes.
Actes que apareixen quan menys t'ho esperes, però que estan plens de tendresa.
Una tendresa que vols que torni a aparèixer però que ja no hi és.
I no hi és perquè un bon dia te la van prendre perquè ja no hi era.
Però tu continues esperant aquella petita sorpresa que farà que tornis a somriure.

Comentaris

  • Si, esperes un indici[Ofensiu]
    jos monts | 07-12-2011

    Però la comunicació i el saber estar formen part de la nostra convivència en aquesta societat.
    Costa molt trobar l’equilibri entre el jo i l’entorn.
    A vegades ens hauríem de preguntar:
    «És ell o sóc jo?». Com sóc?

  • escrius sentiments de desesperança[Ofensiu]
    joandemataro | 08-03-2011 | Valoració: 10

    però alhora no tanques la porta a que les coses canviin i torni la felicitat
    segur que sí ja veuràs
    gràcies pel teu amable contacte
    fins aviat
    joan

  • Gràcies![Ofensiu]
    ediami | 04-03-2011

    Moltes gràcies a tots dos pels vostres comentaris i consells!! Malauradament, en aquest cas, no puc fer res per canviar la situació (ni jo ni ningú), però tal i com dieu "s'ha de viure" i "hem de ser més optimistes", i en això estem!! El que he perdut no ho podré recuperar, però són molts qui diuen "temps al temps" i suposo que tenen raó. Suposo no, ho sé.
    Així que mentrestant esperarem i continuarem escrivint poquet a poquet!! Prometo que el següent escrit no serà tan negatiu ;-)
    Una forta abraçada!!

  • La vida és...[Ofensiu]
    AVERROIS | 04-03-2011 | Valoració: 10

    ...tota una sorpresa, cada segon , cada minut, cada dia... No es pot esperar a veure que passa, s'ha de "viure", "Si la muntanya no va a Mahoma, Mahoma haurà d'anar a la muntanya"
    Encara que no és el primer relat, et desitjo una bona entrada a relats, tot un món de sorpreses.
    Una abraçada.

  • Almenys una mica de satisfaccio![Ofensiu]
    Bonhomia | 04-03-2011 | Valoració: 10

    Crec que hauries de ser més optimista. Les coses, a vegades, canvien si una persona, per si mateixa ho vol. No es tracta tant d'esperar. Compten els actes, si. Pero sentir-se sol és dolent. Prova de donar-li un toc d'alegria a la teva vida! Almenys prova-ho!


    Sergi

Valoració mitja: 10

l´Autor

ediami

2 Relats

10 Comentaris

1855 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Últims relats de l'autor