L'Esmorzar

Un relat de: montserrat vilaró berenguer
Mariaaaaaa!!!!
Si Enric, que vooools?
Has portat al gos a passejr i fer el pipi?
Siii
Has posat pinso als gats?
Si tambe i agua
Pobres animalons, ets un desastre segur que no els has comprat pernil de pavo.?
No ahir vaig comprar mortadela al super, era mes barata.
Mortadela!!! Ja saps que els nostres animals volen pernil de pavo i llet, per esmorzar, i el gos tambe. Ets un desastre, no se que passara quan jo falti.
Res Enric, res,tot anira tirant, el mon mai s, atura.
I tu Enric, que vols per esmorzar???
Osti tu!!!!, com si no ho sapiguesis pa torrat amb pernil iberic i sucat amb tomaquet. I tambe llet i cafe, desastre que ets un desastre!!
Una pregunta Enric?
Digues que vols ara?
El gos i els gats, tambe pendran lleti cafe??????

Comentaris

  • Divertit i realista![Ofensiu]

    Molt divertit! Quantes dones es trobaran així. Gràcies per compartir-lo! I gràcies pel teu comentari al meu relat "I no mentia".

  • Em sembla...[Ofensiu]
    AVERROIS | 14-11-2014 | Valoració: 10

    ...que si fos la Maria li foteria una patada als.... al Enric i a partir d'aquell dia veuriesw si es posaria a tó. Que no té mans? En fi has retratat perfectament un marit una mica "maxista" i amb poca sensibilitat. Encara que la Maria no sé si en la última frase li fa veure que és una mica tocac....
    Una abraçada i gràcies pels teus comentaris. La poesia que m'has llegit no és meva és anònima i crec que molt antiga.

l´Autor

Foto de perfil de montserrat vilaró berenguer

montserrat vilaró berenguer

464 Relats

1635 Comentaris

323030 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:
Tota la meva vida he sigut lletraferida. M'agrada molt escriure, perquè
a dins meu està ple d'històries i tinc com una necessitat d´explicar-les
Per mi és un plaer compartir somnis i pensaments amb qui tingui la paciència de llegir i procurar entendre els meus humils escrits ,fets amb tot el meu cor. Moltes gràcies per la vostra gentilesa.