L'Esglèsia Catòlica es clava en política només quan li convé.

Un relat de: Joanjo Aguar Matoses

El Vaticà s'ha pronunciat en contra de la política que està duent endavant el govern espanyol, del PSOE. Clar, com ara els seus ja no tenen el poder...

L'ESGLÈSIA CATÒLICA ES CLAVA EN POLÍTICA NOMÉS QUAN LI CONVÉ. (Com sempre).

L'Esglèsia compta amb lingüistes molt qualificats entre les seues files, i sap que el català i el valencià són el mateix idioma.


¿Per què no es pronuncia mai en contra del PP valencià?

¿Acàs no veu les mentides que diu continuament sobre la nostra llengua?

¿Per què deixa que cree i fomente un conflicte que no sabem com podria acabar?

¿Què passa? ¿Que eixos conflictes no li interessen a l'Esglèsia Catòlica?

¿No estimen que s'hauria d'anar amb compte amb estes coses?

¿No està l'Esglèsia encarregada de dur la Pau i la Veritat al món?

¿Per què no ho fa en aquest cas? ¿Perquè li dóna igual...? ¿Perquè no li interessa...?




Castelló de la Plana, 28 de gener del 2005. Sueca.
Joanjo Aguar Matoses.


(PER FAVOR, ENVIEU AQUEST TEXT A TOTA LA GENT QUE CONEIXEU. MOLTES GRÀCIES).



Comentaris

  • Fotos meues de Sueca, València i voltants[Ofensiu]



    ____________________________


    Podeu veure fotos meues de Sueca, el meu poble, i dels seus voltants, en esta pàgina:


    http://www.flickr.com/photos/joanjo_aguar_matoses/sets/72157618477002096/



    Imatges de València Ciutat, també n'he publicat ací:


    http://www.flickr.com/photos/joanjo_aguar_matoses/sets/72157618387881753/


    Sou lliures de baixar-vos-les a tamany original, si us agrada alguna per conservar-la, difondre-la o, fins i tot, emmarcar-la al corredor o al saló de casa. Per mi, seria un goig. ¡Total!

    Bon profit al visionat.


    MÉS FOTOS MEUES:


    http://www.flickr.com/photos/joanjo_aguar_matoses/sets/


    ____________________________

l´Autor

Foto de perfil de Joanjo Aguar Matoses

Joanjo Aguar Matoses

204 Relats

246 Comentaris

250373 Lectures

Valoració de l'autor: 9.30

Biografia:
Sóc de Sueca, poble situat a la Ribera del Xúquer, al País Valencià i, per tant, a Marènia (com li dic jo) o Països Catalans (com li diu la resta del món).