L'esbudellador

Un relat de: Pedra de riu

Jack l'esbudellador estava tallant amb cura el bonsai. Li havia agafat un apreci especial des de que sabia que consistia en desmembrar un arbre de manera que no arribés a créixer mai. I la dedicació que li havia dedicat era gran, fins i tot havia aplaçat alguna de les seves execucions més estimades. Tanmateix, Jack l'esbudellador no pogué escapar-se de la d'aquell dia. Sortí alegre de casa seva, saludà a la veina del tercer primera i enfilà cap al mercat. Poc després ja comprava fruita feliçment al mercat de la boqueria. Solia demanar que li tallessin la fruita allí davant per tal de veure el suc brollar amb una perversió del tot infantil. Mentre ell es deleitava amb un plaer tan baix, Flip l'emmascarat relliscava amb un pinyol de cirera. El pinyol sortí disparat en la direcció de Jack l'esbudellador. El pinyol venjatiu s'entaforà a la gola de Jack l'esbudellador, entre la campaneta i la tràquea. Amb una habilitat inusual, l'aire quedà atrapat per aquest visitant inesperat, i Jack l'esbudellador caigué a terra i colorà la seva pell de diverses tonalitats mentre la gent es preguntava d'on havia sortit aquell personatge i gaudia de l'espectacle. Mai li havien agradat les cireres a Jack l'esbudellador.

Comentaris

  • xipollejant[Ofensiu]
    Pedra de riu | 12-01-2006

    Tot just jugo una mica amb les paraules, aquest està insipirat amb un programa que es deia pasta gansa, on també hi sortia Jack l'esbudellador, però d'una altra manera. Ja tornaré a esbudellejar, que Jack l'esbudellador sembla mort, però mai ho és del tot.

  • xipollejant[Ofensiu]
    Pedra de riu | 12-01-2006

    Tot just jugo una mica amb les paraules, aquest està insipirat amb un programa que es deia pasta gansa, on també hi sortia Jack l'esbudellador, però d'una altra manera. Ja tornaré a esbudellejar, que Jack l'esbudellador sembla mort, però mai ho és del tot.

  • Estava...[Ofensiu]
    AVERROIS | 11-01-2006 | Valoració: 9

    ...gaudint del teu relat, quan de cop s'acabat, m'ha sabut a poc. Una abraçada. Benvingut/da a relats.

l´Autor

Foto de perfil de Pedra de riu

Pedra de riu

5 Relats

5 Comentaris

4668 Lectures

Valoració de l'autor: 8.00

Biografia:

quatre coses:

que escriuré.