LES TEVES MANS SOBRE EL MEU SEXE

Un relat de: montsepema
Rebuscava en els racons més inòspits, endisants i oblidats, buscant una resposta a la seva buidor, i a aquell dolor que li produia la sensació de perdua.

Feia poc que havia passat tot.

Quan vaig obrir els ulls i vaig comprendre que una persona sola mai pot omplir la vida, que res es per sempre, i que jo no sóc la REINA.

Em vaig convulsionar i sacsejar, vaig voler fugir, volia trencar-me les vestidures,
però las teves mans sobre el meu sexe em fan oblidar tot el dolor, per sols sentir.

He embogit de malaltia d'amor, desitjant a tota hora que em ressegueixis el cos i em xiuxiegis que em vols a mi, i amb tant sols aquestes paraules, tot passa.

Desitjo a tota hora de que m'acariciis, em llepis la pell, i em transportis al lloc on es perden els sentits.
Estic assedegada de plaer, d'amor, i de sexe, de tot tipus, desitjant descobrir cada dia noves maneres de disfrutar d'aquest regal de la vida.

I no puc sentir altre cosa tant sols amor, sabent que he deixat de ser la ÚNICA.

Comentaris

  • Es impressionant el relat [Ofensiu]
    Rafaelmolero | 03-03-2013 | Valoració: 10

    Ets meravellosa descrivint aquesta especie de relat-poema, doncs li busques a les mans tota calsse de carícies, i amor, és estupend llegir un poema així. Un gran salut de Rafael Molero Cruz

  • Molt suggerent[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 21-10-2012 | Valoració: 10

    Felicitats montsepema pel suggeridor Relat.
    Si visquessis a Barcelona, t'invitava a experimentar un massatge del tipo sensitiu i aprendre-ho. És una experiència sensacional, feta amb respecte i naturalitat. Molt maco !!!

  • La sensació de les mans[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 10-10-2012 | Valoració: 10

    Les mans comuniquen a tot arreu. Sensibilitat, respecte, llibertat. M'agrada el teu Relat i tot el que suggereix.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de montsepema

montsepema

89 Relats

117 Comentaris

69982 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Porto tota la vida escrivint el que sento, i durant molts anys m'ha acompanyat i m'acompanya, allà on vaig una carpeta granate, plena de papers, plena d'il.lusions, de pensaments i d'inquietuds, tal vegada d'adolescent i ara com a dona.
Ara que puc, em vull tornar a retrobar amb el que sempre he volgut fer i ser, una escriptora.....una poeta...........
Tinc un blog
paraulesdescarlata.blogspot.com.es

CORREU ELECTRONIC
perleta66@gmail.com