Les seves mans...

Un relat de: reusenca
Les seves mans…

Mans que diuen sense parlar...
que ploren i riuen a la mateixa vegada.
Mans que expressen tot allò que se li ha negat al món de les paraules,
que ens parlen de bondat, de fe, d’esperança...
Mans que viuen en el silenci i es belluguen per a fer-se presents.
Mans que han perdut l’espai i el temps per viure en un univers diferent.
Mans que no abracen, però estimen... i tanmateix no criden, però es noten.
Mans que donen sense demanar res a canvi i que esperen sense cercar la fi del camí.
Mans que preguen dins de l’oblit i que tanmateix no necessiten memòria.
Mans que no entenen, però potser no cal !
Mans que no fan soroll, però tampoc cal...

Aquestes eren les seves mans !!!


Comentaris

  • Un poema molt sentit[Ofensiu]
    brins | 20-05-2015 | Valoració: 10

    Quan vaig llegir per primera vegada aquest poema, em vaig emocionar, i també m'emociono avui en rellegir-lo...conté mots que traspuen una gran estimació. Rep el meu condol per la teva pèrdua.

    Jo també he perdut mans que parlaven d'amor, d'infinita bondat i de moltíssima generositat, potser és per això que els teus versos m'han arribat tant al cor...

    Pilar

  • Un bon record...[Ofensiu]
    Mercè Bellfort | 16-05-2015

    Tot i que et centres en el record de les mans de la mare desapareguda, per la qual cosa rep el meu condol, reusenca, hi veig un sentiment més profund, una gran admiració i amor envers l'ésser estimat que us ha deixat.
    Recordant-la mitjançant mots com els que ens ofereixes segur que ajuda a passar millor el mal tràngol pel qual ens veiem obligats a passar tots.
    Un petó!

  • Les Mans [Ofensiu]
    jos monts | 13-04-2015

    Ans com érem més jovenets, les mans ho eren tot.

    Les mans parlaven no mentien.

  • Un retrat[Ofensiu]
    E. VILADOMS | 12-04-2015

    Quin retrat tan bonic de la teva mare que ens has fet només parlant de les seves mans!
    Els que estimem sempre continuen vius en el nostre record.
    Gràcies per comentar el meu relat. Ens anem llegint.

  • El llenguatge de les mans[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 02-04-2015 | Valoració: 10

    Ho comparteixo plenament. Practico i ensenyo el massatge sensitiu on les mans són protagonistes. Felicitats.

  • molt bo[Ofensiu]
    montserrat vilaró berenguer | 01-04-2015 | Valoració: 10

    M' agrada molt
    Tens veiem I gracies per comentar
    Montse

  • Les mans de l'àvia[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 01-04-2015 | Valoració: 10

    Llegint-te, m'has fet pensar en les mans de l'àvia. Les recordo assegut al seu costat, mirant la televisió, deixant anar la seva tendresa. Un poema amb sentiment, estimació i transmissió. I una forta abraçada.

    Aleix

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de reusenca

reusenca

11 Relats

50 Comentaris

11265 Lectures

Valoració de l'autor: 9.97

Biografia:
Sóc nata a Reus, encara que fa 35 anys que no hi visc. Sóc mestra, encara que ja no exerceixo ja que m'ha arribat la "dolça" edat de la jubilació.
La llengua és una de les meves grans passions. Sempre he pensat que quan em jubilés em dedicaria a cultivar-la, sobretot la llengua escrita. I aquí estic per complir els meus desitjos. espero que amb l'ajut dels relataires, ho aconseguiré. Gràcies per endavant.
Carme, la reusenca