Les meves habilitats

Un relat de: Joan G. Pons
Una habilitat és el desenvolupament d’una capacitat que té una persona per realitzar activitats. Les meves capacitats són les meves habilitats.

Tota persona té més d’una habilitat i cal que les conegui i les practiqui.

Les habilitats enriqueixen l’autoestima.

L’exercici de les habilitats incideix de forma positiva en les relacions humanes, a nivell, familiar, professió, oci i grup. I també a nivell personal.

Una habilitat ben feta implica una certa valoració i aquest punt és molt important i ho comentem:

- L’habilitat suposa feina ben feta, i cal fugir d’una impressió competitiva. “Sóc el millor !” “Sóc la millor !”.
- Una bata blanca pot ser una senyal externa d’un professional mèdic, però és garantia de la seva habilitat ? L’habilitat és quelcom interior que es manifesta exteriorment amb bata o sense. És una resposta a una formació rebuda i connectada a la capacitat personal.
- Les habilitats personals transmeten confiança i això és molt d’agrair.
- Estimable descobrir que tenim més d’una habilitat. Qüestionable el que proclama que té totes les habilitats.
- I la experiència també és una bona companya de viatge.

Les habilitats, les meves Habilitats, són un tresor per gaudir-ne.

Comentaris

  • Habilitats d'ànim[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 24-06-2012 | Valoració: 10

    Hola Joan. Abans que res, moltes felicitats pel teu sant! I pel relat, també. Tens tota la raó del món en valorar les habilitats i posar-les al seu lloc. Treure'n el profit just és una senyal de maduresa. Llegir i sentir com el cervell es mou, és un agraiment que sempre alimenta.Una forta abraçada Joan!

    Aleix

  • Habilitats personals[Ofensiu]
    Unaquimera | 20-06-2012

    Crec sincerament, benvolgut Joan, que tu tens la capacitat i l’habilitat personal d’entendrir als teus lectors.
    I en aquest context, és realment quelcom positiu.

    Espero que gaudeixis molt i molt dels fruits d’aquesta tendresa que despertes em els altres, i que no tothom que vol és capaç d’aconseguir en qualsevol ocasió: en el teu cas, és per mèrits propis!
    ;-)

    T’envio una abraçada ben tendra,
    Unaquimera

  • ai joan com ets !!![Ofensiu]
    joandemataro | 19-06-2012 | Valoració: 10

    tu " siempre positifo, nunca negatifo !!! "

    gràcies joan per ser així

    una abraçada
    joan