Les 8 coses

Un relat de: Fiona17
Vaig sentir com el cor cada cop que parlava amb tu m'anava més ràpid, va ser extraordinari i no ho canviaria per res del món, vaig experimentar com la confiança amb tu canviava cada dia... Però va arribar el dia que tu i jo no varem tornar a estar junts.. i saps què? Mai t'he dit el que no m'agradava de tu així que començaré dient que no m'agradava quan eres tan insegur, tampoc quan eres tan caperrut, t'he faig saber que els teus amics es comportaven com idiotes i quan tu estaves amb ells odiava que ho fessis també; perquè no dir-ho eres molt impacient i a vegades impulsiu... Moltes vegades m'has fet plorar i altres també m'has fet riure i d'aquestes dues no sabria quina elegir... L'octava cosa que no m'agrada de tu es que vares fer que t'estimes...

No totes les coses eren negatives, però si hagués de fer un llistat amb totes les coses bones que tenies, seria infinit i no acabaria mai, per tant també en diré 8. De tu m'encantava la teva rialla, els teus ulls, els teus petons, les abraçades, quan estava malament i sabies que dir en cada ocassió, els ànims que em donaves en els meus pitjor moments. Moltes vegades m'has fet riure però també altres m'has fet plorar i suposo que em quedo amb les dues. L'octava cosa que m'agrada de tu es que vares fer que t'estimes...

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Fiona17

3 Relats

5 Comentaris

1648 Lectures

Valoració de l'autor: 7.75