L'enyor d'un amor

Un relat de: Dida

Amor...afecció viva per algú, per alguna cosa. Afecció apossionada, atracció sexual,...
La teva mirada i el teu somriure tenen un aire angelical. Et veig i tremolo.
El calor del teu cos és una xispa que provoca una fogera. T'acostes i m'accelero.
Els teus llavis amb els meus creen humitat persistent. Em beses i vibro.
Quan les teves mans em toquen em torno inconcient... i de repent..obro els ulls.
Per un segon havia arribat a pensar que es podria fer realitat, però sóc l'estúpida de sempre que continua esperant, esperant una senyal. Un somriure. Un àngel que em salvi. Un...algú que m'estimi.

Comentaris

  • jumpy112 | 15-12-2009 | Valoració: 9

    molt tendre!

  • quan menys t'ho esperis...[Ofensiu]
    Nyanga | 15-12-2009

    quan menys ho busquis...apareixerà! I tots aquests somnis es convertiran en la teva realitat!!

  • !Et seguire llegint.[Ofensiu]
    jos monts | 15-12-2009 | Valoració: 10

    Alça la copa de vi i brinda per aquell que puguis estimar i fer-te sentir estimada.
    L'amor és la major raó per...Viure.
    ----------------
    Però si no tens un Amor, no deixis mai morir en tu les ganes... i el desig de trobar-lo.

    Fins al proper... josep

  • Galzeran (homefosc) | 08-12-2009

    diria que a la protagonista li cal una empenta, en tots els sentits...
    Un assaig? un relat poètic? en tot cas hi poses molta poesia, ara, després de la paraules han de venir els actes.
    Creix en la poesia, hi tens una intenció declarada.

    No deixis de somiar, ni de viure.

    Felicitats!


    Ferran