Lentament

Un relat de: tramuntana

Lentament recorro camins per on crec que ja he passat abans... lentament et recordo... lentament, molt lentament...tornes a mi. Busco... entre el calaix de la passió, un somriure, un bes, un...bé...et busco a tu, només a tu, només busco allò que no tinc i vull tenir. No vull fer sempre cas de la meva consciència, vull desencadenar cadenes i guiar-me pel meu cor...Confio en trobar-te, però no en tenir-te. Confio en veure't, però no en tocar-te. Per això em defineixo com.... un escarabat? Ells estan sols, són inòspits, són...com jo. Ploraria nits senceres, dies, setmanes, mesos...fins hi tot anys...fins trobar-te, fins tenir-te, fins sentir-te. Ara no sóc més que pols... més que llàgrimes que passen desapercebudes perquè ningú les entén...sóc un joc de paraules, les quals mai es pronunciaran...

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de tramuntana

tramuntana

423 Relats

658 Comentaris

440188 Lectures

Valoració de l'autor: 9.49

Biografia:
Em dic laura, tinc 15 anys, ( 24 de maig del 1991).

" ...yesterday, love was such an easy game to play, now I need a place to hide away"

...Els teus ulls dibuixen paraules que ni tant sols he sentit mai...

...porqué no hay nadie que te quiera igual que yo.


...yǿu шāy sāy I'ш ā dяέāшя



- laurasainzr@hotmail.com