Lectures

Un relat de: aleshores

Encara no és la tardor, però, qualsevol que hagi viscut prou, sap que avui n'és el primer dia encara que siguem a l'estiu astronòmic: la manera en que escalfa el sol, en que bufa el vent,...ho proclama. La temperatura, és doncs, suau: gent que s'abriga amb roba d'estiu, semi-morena, destenyint-se,...

Mentre baixo Sant Josep de la Muntanya en direcció contrària als pares que porten els fills a l'escola per primer cop, percebo tota mena de situacions i cares. Els veus pensar ben agafats al pare o a la mare,...

Com la nena de tres o quatre anys que intenta esbrinar la naturalesa i objectiu d'aquell viatge ple de sobreplicacions paternes cap a un edifici, l'escola,...són filòsofs aquests nens! Va amb son pare i son germà. El seu cabell es roig, ben especial!, però la seva mirada coincideix amb la dels altres nens, s'allunya molt cap endavant, pensívola,...Duu la cinta dreta de la motxila fluxa, per falta d'experiència, descuit o com si se l'anés a treure,...


I jo, en contrats amb ells, precisament he començat un llibre que fa, només!, 35 anys que vaig comprar a una llibreria que ja va plegar i que tenia guardat. Pensava que ja no el llegira mai i em sorpren i m'agrada.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer