L'avanç de les webcam porno

Un relat de: dariomaldonado
Indústria de l'entreteniment per a adults
Segons una recerca del mitjà de comunicació TheNewYorkerel porno viu en aquests moments una forta crisi i encara que el dominisexcontinua sent un dels més usats en internet els guanys no serien tan lucratives com abans.

S'estima que des de l'any 2.012 el contingut pornogràfic que es consumeix a tot el món és amateur, per tant la indústria de l'entreteniment per a adults té una gran baixa en la comercialització de material de grans produccions.

Actrius del porno sense treball

Sens dubte aquesta situació col·loca a les actrius en problemes, són elles les més perjudicades perquè es veuen en la necessitat d'acceptar pèssimes condicions laborals i amb remuneracions baixes. Molt de menor al que guanyaven quan els seus cossos eren l'entreteniment de la pantalla gran.

En els anys 80 quan una actriu signava un contracte, s'estipulava un mínim de dos anys per a realitzar la primera escena anal. Ara en un lapse menor de sis mesos ja ha de ser una experta en aquest tema

El risc de les malalties

Quan el porno va iniciar, algunes actrius no canviaven de parelles. Simplement totes les seves escenes les realitzaven amb la mateixa persona com una manera de cuidar dels seus cossos i la seva salut, avui les coses han canviat.

Una model pot protagonitzar una escena avui amb un actor i en un parell d'hores fer-lo amb un altre. Aquesta pràctica genera alerta entre la comunitat porno que veu com les malalties de transmissió sexualasechanels set de rodatge.

En algunes productores és obligatori l'ús de preservatius, però en altres això no està bé vist perquè creuen que li resta credibilitat a les escenes i els clients no estan disposats a pagar per a veure aquest tipus de xous on la salut dels actors està primer.

Comentaris

  • Amateur[Ofensiu]
    SrGarcia | 27-11-2019

    Que vols dir, que així com naltros escrivim relats i poesies, altres filmen les seves coses sexuals i fan la competència als professionals del ram?

    Collons, quines coses. Sort que sempre hi ha algú que il·lumina la nostra ignorància, mai m'hauria passat pel cap.

l´Autor

dariomaldonado

1 Relats

1 Comentaris

194 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor