L'assassí de l'estació de tren

Un relat de: maxwell
Eren les 9 del matí a l'estació de tren de Figueres. Hi havia un gran concert a Barcelona i gairebé tota la gent hi anava. En Phil estava assegut en un banc blau i molt incòmode. Tot era normal i a l’estació hi havia la típica gent: una noia molt guapa, un grup d'estudiants, una família amb el seu nen petit que no deixava de plorar, la gent gran que estava asseguda tan tranquil•la als bancs, etc...
Però de cop i volta van dir per megafonia que acabaven de robar tots els bitllets de tren i diners. I havien assassinat el guarda de seguretat!
La gent es va començar a esverar degut al robatori i sobretot a l'assassinat. Van tancar totes les portes de l'estació perquè ningú pogués sortir. I entre tota aquella gent hi havia l'assassí. La gent tenia molta por fins i tot a dues noies el va donar un atac de nervis. En Phil es va aixecar d'aquell banc i va anar ràpidament al lavabo a transformar-se en Rayman! En Phil era baixet, amb ulleres i força esquifit, però quan es transformava en Rayman era tot el contrari: alt, forçut amb una màscara vermella i anava vestit tot de groc. La gent havia escoltat molt parlar de Rayman, era molt admirat. Quan la gent el va veure es va posar molt contenta perquè sabien que ell trobaria l'assassí. Fos qui fos l'assassí sabia que l'enxamparien. Rayman va utilitzar el seu poder de rajos làsers per veure a través de la roba de la gent. Va identificar una persona que tenia un ganivet amagat. Rayman va anar per ell, però l'home que era alt i anava amb una gavardina i ulleres de sol se’n va adonar. Va agafar una noia que tenia al costat, li va posar el ganivet al coll i la va amenaçar. Va dir que si el deixaven marxar tranquil i no deien res no mataria la dona. La gent estava morta de por. De sobte Rayman va utilitzar el seu poder de teletransportació, va desaparèixer i va tornar a aparèixer darrere de l'home armat, li va donar un fort cop de puny i l'assassí va quedar estès a terra totalment ko. Després va venir la policia i l'ambulància i ja es va solucionar tot. Quan la gent se’n va adonar Rayman ja havia desaparegut per complet sense que ningú el veiés.

Comentaris

  • Danii[Ofensiu]
    Maarttaa | 13-03-2011 | Valoració: 6

    ets l'unic que ha fet un relat d'acció esta molt bé, m'agradat molt haha :)

  • Jooaan![Ofensiu]
    Jessicaa | 10-03-2011 | Valoració: 7

    Oh! bon relat ! m'agradat molt ,gracies a ser d'accio es molt intretingut moltbé!

  • jaja bona historia![Ofensiu]
    MEEL | 08-03-2011 | Valoració: 7

    M'ha agradat molt, sobretot perque és un historia diferent i perque és d'acció. I bueno, a mi m'agraden molt aquestes coses. Molt bon relat

  • En phil...[Ofensiu]
    Cheima | 07-03-2011 | Valoració: 7

    EL relat esta força bé el què més m'ha agradat del relat a sigut el superheroi Phil

  • Adrii18 | 07-03-2011

    pim pam :P

  • L'assassí de l'estació de tren[Ofensiu]
    pablitoo | 06-03-2011 | Valoració: 8

    M'ha agrat moltissim.
    Bon treball.

Valoració mitja: 7

l´Autor

maxwell

2 Relats

7 Comentaris

1646 Lectures

Valoració de l'autor: 6.67