L'ARMARI

Un relat de: jomagi
En Manel era un reconegut advocat, un home normal i agradable, amb els seus defectes i virtuts, i particulars inclinacions...
Conversant en la cafeteria “Lorenzo” amb el seu amic Pere, advocat penalista com ell, li digué:
-Manel, sembla mentida tot això que està passant... No te’n dones compte que cada vegada surt més gent de l’armari?
-Que vols dir !
-Collons!, fixat amb els diaris, la televisió... tothom surt de l’armari, tots son gais o lesbianes. És com una moda!... polítics, ministres, consellers, escriptors i escriptores, presentadors de televisió i de ràdio, cantants, futbolistes, monges, fotògrafes, capellans, bisbes, metgesses, mestres, taxistes, mossos d’esquadra...
-Redéu...-digué en Manel.
-No cal anar més lluny cony! –continuà en Pere:
-Quatre dels sis nets i netes que tinc i que ara faran primer de batxillerat, ja s’han declarat homosexuals...
-Que m’estàs dient Pere!..
-El que sens Manel!.. Mira, mira el teu voltant... veus en Lorenzo, l’amo d’aquesta cafeteria i la Olga, la cambrera amb aquell cos tant ben nodrit... Doncs ell és gai i ella lesbiana... Fins hi tot ella està casada amb una l’altre dona, i tenen dos fills!.. Qui collons pot explicar-me com acabarà tot això?..
Quan en Manel va sortir de la cafeteria ja no anà al despatx. Va dirigir-se capmoix cap a casa seva a Sant Gervasi. Entrà en aquella gran torre modernista, pujà a les immenses golfes plenes d’estris i mobles vells i cercà un polsegós armari barroc del segle XVIII. Va entra-hi silenciosament per quedar-s’hi tancat per sempre més.

*(Amb tota la meva estimació i respecte pels gais i lesbianes)

Comentaris

  • INTRIGANT[Ofensiu]
    Gardenia | 12-10-2015 | Valoració: 9

    Davant de tanta pseudo- homosexualitat ? Fa pensar molt !!!