L'aprenenta

Un relat de: Llibre

relatsencatala.com adverteix que aquest relat contè llenguatge que pot ferir algunes sensibilitats. No recomanat per menors de 18 anys.

Nota: Aquest relat té un germà bessó que ha marxat a viure a un altre raconet de RC. Si el voleu visitar, el trobareu aquí. I fins i tot us proposo un joc: llegiu amb atenció i comproveu si sabeu trobar les coincidències entre tots dos. Sort! I que us divertiu.

*****


L'aprenenta

Vaig tancar la porta. Dins, la sala era en penombra i la Samy havia preparat un simulacre de llit amb les tovalloles. Sense la bata, nua damunt el catre improvisat, em reclamava. M'hi vaig atansar esma: el dia havia estat dur i el cansament m'aclaparava. Però la Samy era la cap, i la mare m'havia deixat ben clar que l'havia d'obeir.

S'havia recollit els cabells amb un tovalló. Em guaità amb mirada lasciva i se'l tragué, lligant-me els canells a les potes d'una cadira. Després agafà una palangana i se la col·locà al cap, com si fos un casc.

-Sóc la teva geneta, i et cavalcaré fins a l'eternitat -em xiuxiuejà-. Però primer el dinar.

Agafà les restes d'estofat del migdia i em repartí el suc llefiscós al voltant de la boca. Ja damunt meu em llepà els ulls, el nas, els llavis, em xuclà la llengua i, amb dits destres, em despullà.

El cansament m'havia fuit i el cos, aliè als pensaments, se'm contornejava amb delit. La Samy inicià un lent passeig bavejant-me el coll, lliscant avall per mossegar-me els pits, els mugrons erectes. D'un racó de sota les tovalloles tragué uns rodets d'arrissar el cabell, per estrenar.

-L'argelaga s'ha pansit -s'excusà amb veu sensual.

Amb allò no hi havia comptat quan, pocs dies abans, havia tirat alcohol al test. Desconeixia que la Samy tingués tants recursos.

Em refregà els rodets de coloraines pel ventre, la panxa, me'ls recargolà entre els pèls rinxolats del sexe. Jo en percebia les punxes, que em marcaven un camí de puntets vermells damunt la pell. Però ben mirat, ho preferia a l'argelaga.

Els malucs se'm movien amb anhel. Les natges se m'endurien a cada nova embranzida. Em sentia el sexe xop. Vaig gemegar i aleshores, només aleshores, ella es masturbà. I amb el fal·lus sintètic vibrant-li dins, em penetrà, unides i compartint un penis de dimensions inimaginables.

Minuts després jo recordava de nou, amb cert dubte, les paraules de la mare: Carmeta: fes sempre cas a la Samy. És la millor perruquera del barri. Ella t'ho ensenyarà tot.

(febrer 2006)

Comentaris

  • 5è aniversari!!![Ofensiu]
    Ullsblaus1 | 11-01-2009 | Valoració: 10

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • Es molt bó, però…[Ofensiu]
    mjesus | 04-12-2006 | Valoració: 10

    faré propaganda del capítol 2 del teu llibre, Llibre, "Ànima Mesquina" que és fantàstic, i us recomano que llegiu! eheheh! Bé tot el llibre si pot ser.

    Aquesta escena, tan suggerent… amb detalls de fi erotisme i ironia…mm m'agradat molt també!
    .
    Felicitats, i gràcies pel teu recolzament.
    Molts petons.
    mjesus

  • Erotisme.[Ofensiu]
    Jere Soler G | 01-12-2006 | Valoració: 10

    Aquest és d'aquell erotisme que en llegir-lo et fa bategar el cor, tremolar, i fins i tot agafar febre. L'evocació de les imatges de la infantesa, la tendresa, la innocència, barrejada amb l'erotisme, desperta els instints més adormits.
    A banda de tot això, com és habitual, està molt ben escrit.

  • Un 10 a l'amistat.... jejejej [Ofensiu]
    Alícia Gataxica | 01-12-2006 | Valoració: 10

    un coment gens, gens, comentat, nomès gràcies, i un 10 a tu i a la teva literatura que sempre em fa gaudir...

  • felicitats[Ofensiu]
    lluisba | 20-11-2006 | Valoració: 8

    Hola! He entrat en aquesta web perquè me'n vas parlar (tu i l'Alícia, les guanyadores del premi de Lleida) Potser que em presenti: sóc en Lluís, i ens vam conèixer la nit dels premis. Vam parlar uns minuts, de manera que no sé si te'n deus recordar. Sóc el guanyador de l'any passat, potser això et serveix.
    La veritat és que m'he divertit força, amb el teu relat i amb la resta de coses que estic trobant per aquí.
    En fi, només us vull animar a què seguiu endavant.
    Per cert que, per celebrar la descoberta he "penjat" un petit conte meu que tenia oblidat en un calaix -per dissimular li he posat l'any de 2006, però en té tres o quatre-.
    I res més. Ah, sí: no he sabut trobar la teva partenaire a la llista d'autors. No sé si en aquest missatge s'hi adjuntarà la meva adreça-e, de manera que te l'escric per si us ve de gust seguir en contacte.
    Fins aviat i molta sort!
    lluisba@hotdak.net

  • felicitats pel sant, també[Ofensiu]
    teresa serramià i samsó | 07-11-2006 | Valoració: 10

    perdona!, no sabia que era el teu sant...

    ets una escriptora "in crecendo" (no sé si s'escriu així.)

    Una passada el teu relat. Encara m'he de comprer el teu llibre (Llibre!) La núria, la meva filla, ha estat malament arrel d'un canvi de pastilles...

    Una abraçada i felicitats pels temes que dueu i com!, al grup de "Literartura i Psicoanàlisi";
    tots plegats sou "un crac!"

    FELICITATS!

  • Còctel explosiu...[Ofensiu]
    brideshead | 03-11-2006

    aquell que sap barrejar un erotisme intens i una ironia fina, fina, fina...

    Intrèpida incursió, aquesta teva, en el gènere eròtic, encara que alguna ànima bona (que no vol pas dir mesquina) m'ha dit que la teva segona novel·la es mou amb habilitat i soltura en aquest terreny de l'erotisme.

    I jo crec que, amb 'l'aprenenta' te n'has sortit amb un 'accessit', és a dir, amb una nota excel·lent. La literatura eròtica no és el meu fort, però t'haig de confessar que he llegit el teu text de començament a fi sense ni parpallejar. La situació que planteges creix en interès a passes gegantines, fins arribar al clímax... i a 'l'epitafi', irònic i superb, de la mare de la Carmeta...

    Quina aprenenta, tu! I és clar... mai no s'ha de portar la contrària a la 'cap'... perquè les conseqüències poden ser del tot inesperades.

    Una abraçada i dues felicitacions: per què dues? doncs perquè l'una és pel relat i l'altra per ser avui el teu sant. Així doncs, DUES FELICITACIONS, grans com a cabassos!!!

  • Flanagan | 02-11-2006

    No t'havia comentat mai. M'agrada el teu relat. És senzill, simple però ben fet.
    Serà una paranoia...però me'l imagino en blanc i negre.

  • * Ella t'ho ensenyarà tot *[Ofensiu]
    kispar fidu | 02-11-2006

    jajajaja, i ben bé que ho va fer... (a la protagonista de la història és clar...!)

    un relat curiós... no l'esperava pas així! m'ha sorprés, de debó... no ho sé... m'ha deixat estranyada... però ha estat entretingut...

    (sé que no t'he dit quasi res que se'n pugui definir com a "comentari" realment...), però és que em feia ilu fer-te el comentari 1001!!!!!

    com els 101 Dalmates! però amb 1000 i comentaris! jejejejejeje

    apalins, 1001 comentaris!!!!!

    petons guapa!
    (ara aniré a llegir-ne el bessó!)

    mua,
    Gemm@

  • Doncs si que anem distretes, sí[Ofensiu]
    David Gómez Simó | 01-11-2006

    haurem d'averiguar on esta aquesta perruquerria que jo tinc la melena prou llarga…

    Un relat prou intens, es clar que i divertit, clar que desprès de llegir el capitól dos tot és possible.

    Vaig a fer una vista a l'andromax aquest…

  • Se m'oblidava el 'germanet',[Ofensiu]
    rnbonet | 31-10-2006

    que ja havia llegit i comentat a la "gateta":
    el menjar pel cos, les llepades, l'argelaga, el 'rulo' del monyo, el fal·lus, etc...

  • Òndia!!![Ofensiu]
    Lavínia | 31-10-2006 | Valoració: 10

    Molt bona!! la mestra, l'aprenenta i el consolador a tota màquina!

    Petons.

    Lavínia

    PS

    Em llegiré l'Alícia!

  • I 'Llibre' se'ns despenja...[Ofensiu]
    rnbonet | 31-10-2006 | Valoració: 10

    ... amb una història eròtica,amb humor -fregant la ironia- inclòs.
    Poques vegades publiques prosa a RC, però quan ho fas, paga la pena.
    Una mestra perruquera molt sabuda i una deixeble innocent? amb ganes de dependre. Enhorabona!
    Molta salut i molta rebolica!

  • El seu germà diu que es penja de riure.... [Ofensiu]
    Alícia Gataxica | 31-10-2006 | Valoració: 10

    Ets la repera... l'aprenenta, deu ni do el que apren, erotisme i comèdia, una bona barreja, je. Gràcies per l'enllaç.... a veure si els nostres amics adivinen on es semblen els relats.

Valoració mitja: 9.8

l´Autor

Llibre

160 Relats

1347 Comentaris

287959 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:
Hola a tothom!

Què faig? M'enrotllo i us explico coses o ho deixo córrer?

Millor ho deixo estar i us indico l'enllaç cap a la meva web, on també trobareu la meva adreça de correu electrònic: Sílvia Romero i Olea


Sílvia Romero