L'Apòstol deïcida

Un relat de: Atticus
Tota una vida.Una vida,
per a comprendrem.
Què sóc?
Ànima o cos?
Cap raó, totes les realitats.

Ulls morts que miren al buit,
mirades plenes,
ocultes, darrere d'un vel blanc.
Et veig, et sent,
sé que estàs ací.
Una il·lusió tan certa,
com bella, capaç d'enganyar als sentits.

La llibertat és una prostituta,
es mostra nua al millor postor.
No caure en eixe parany.
L'horitzó sempre està fixe,
sempre canviant.
Sóc l'apòstol deïcida que conviurà amb la mort.

Un punt negre en la immensitat de la foscor,
un silenci, una veu,
el mal oratge i la calma.
Una vida per entendre:
Et veig, et sent,
vivint com jo, en soledat.
Et note, et toque, sé que estàs ací, al meu costat.

Tota una vida per a comprendre'ns...

Comentaris

  • Somniòtic és un:[Ofensiu]
    Atticus | 29-01-2014

    Estat alterat de la ment i el cos, on el vincle entre carn i ànima queda diluït, la realitat individual i conjunta es difumina.

  • L'Àpostol...[Ofensiu]
    Atticus | 28-01-2014

    Tot escrit en un estat somniòtic, paraula somniòtica 100%.

l´Autor

Foto de perfil de Atticus

Atticus

40 Relats

88 Comentaris

31768 Lectures

Valoració de l'autor: 9.90

Biografia:
Ressenya biogràfica:
Vaig nàixer en 1977 natural d'Albalat de la Ribera (Ribera Baixa). En nàixer en plena transició un sentiment de rebel·lia m'ha acompanyat fins ara. És un sentiment que m'avisa quan m'acomode. Fill de família humil. M'educaren amb companyia del respecte, la responsabilitat, el patiment i l'amor. Vaig adquirir una consciència de classe obrera de la qual estic orgullós. Autodidacta, expert en fracassos víctima de la crisi que començà el 2007. Aturat discontinu obligat a madurar i prioritzar en què hauria d'invertir el temps. Saps, que no vols i el catàleg de necessitats es fa més curt. Vaig comprendre que els valors humans es perden molt fàcilment en acomodar-se. Membre de la Nova muixeranga d'Algemesí he estat col·laborador del periòdic gratuït Riberanews, he escrit almenys una dotzena poemes i relats breus per a llibrets de falles de Gandia, sobretot per a la Falla el Mosquit i un tant del mateix en la revista Cultural Bagant de l'Associació Frederica Montseny. Publicat tinc un poemari: SOMNIOPÀTIC.
Lliure pensador sense bandera, però sí, amb arrel.

https://www.verkami.com/projects/19223-somniopatic-la-preso-de-la-poesia-profana