L'ampolla de cava

Un relat de: salvatore vinyatti

Rebenta l'apolla de cava pels aires
amb mil bombolles regalant
alegria

L'escuma explota, regalima fent un bassal
com si fos un blonda blanca,
fina harmoniosa,
i alba.

Els esquitxos projecten alegria
creen una sensació bona
que es nota a la
cara.


El cava esclata pels aires i
deixaels colors rosats
a les galtes

Comentaris

  • El cava[Ofensiu]
    monise | 27-10-2004 | Valoració: 10

    El cava és un esclat d'alegria tal com expreses en el teu relat doncs alçare una copa per brindar , per tots els escrit que tú ens regales,i que nosaltres els lectors,escriptors d'aquest web podem gaudir.
    Salut per tú i tots els de Web.

  • l ´alegria[Ofensiu]
    caminetto | 27-10-2004 | Valoració: 10

    m` agrada el cava,per compartir l´alegria
    es mareig que l´hi hagis fet un poema
    que no falti l´alegria
    gràcies

  • Però serà de Sant Sadurní,no? ;)[Ofensiu]
    Ilargi betea | 23-08-2004

    M'agraden les poesies que tracten de coses que en principi no tenen massa importància. A més, aquesta la sento propera ja que té molt a veure amb el meu poble. Quan vivia a Barcelona no m'agradava gens el cava però ara, com bona sadurninenca, estic fent un intent d'aproximació i ves, ja entra alguna copeta menjant les postres els dies de festa ;)
    Doncs res, que obris moltes ampolles de cava per celebrar moments feliços!
    Un petó pel poeta de Vallcarca de la fada dels boscos de Gràcia!

l´Autor

Foto de perfil de salvatore vinyatti

salvatore vinyatti

227 Relats

336 Comentaris

371396 Lectures

Valoració de l'autor: 9.58

Biografia:
Graduat en Arts Aplicades, decorador i dissenyador de mobles,actualment administratiu. Tinc interessos artístics, literaris i socials. Editor de butlletins de varies associacions veïnals, i de dones ( A.Veïns) Animador sociocultural i dirigent veïnal. Tinc interessos poetics i organitzo el Premi Grau Miró de relats hiperbreus a través de la A.Veïns del meu barri. Els meus poemes expressen temes d'amor,defensa de les dones i infància, temes socials, contra la guerra i també relats i poemes erotics.
( tanka/hayku/poema triangular/ etc. La literatura és el meu últim estadi artistic el qual desitjo poder i assolir-lo amb satisfaccions i amb més coneixements culturals per al gaudi de la meva vida personal i artistica.