L'amistat i els amics

Un relat de: ticris

Creec que l'amistat ens marca molt, segons la personalitat que tinguis o la forma de pensar, tens un tipus d'amistat o un altre sempre diferent ala del teu company.
Per això sembla que el tema de l'amistat s'ha de tractar amb pinces.
Si no existisin els amics, l'amistat tampoc, llavors perque no parlar dels amics.
Amics, hi ha pocs. Companyers, bastants. Coneguts, masses.
Els coneguts son tots aquells als que saludes quan vas pel carrer, els companys aquells que per sorteig estan en la mateixa clase que tu, i els amics son els pocs que tu has escollit perque et sents agust amb la seva companyia, …

Queda ben clar que l'amistat es una de les coses mes importants de la nostra vida.

Comentaris

  • Com...[Ofensiu]
    natasha | 03-05-2008

    ...bé diu Arbequina, "qui té un amic té un tresor" i segueixo amb la idea que millor pocs i bons que molts i dolents.
    El teu text planteja interrogants sobre què considerar amistat i a qui considerar amic. L'un fa l'altre i en aquest camp...em considero estricte però orgullosa dels que tinc a prop.
    Una abraçada

  • Un amic val més que un tresor![Ofensiu]
    Arbequina | 12-07-2006

    Però qui pot dir-se amic d'algú altre? O afirmar que en té sense dubtar una mica? L'amistat és un tema molt complicat i que influeix molt a les societats (últimament estic pensant que la amistat és el factor d'injusticia social més gran que hi ha, ja veus que sóc un rallat).
    Però certament, què és l'amistat? Què és un amic? Qui té dos amics iguals?
    Un relat curiós el teu, i força interessant, com el tema que empres, l'amistat, que és força complicat.

    Una abraçada.

    Arbequina.

l´Autor

ticris

3 Relats

11 Comentaris

5268 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83