L'AMANT

Un relat de: Ventdelsud
M’he pentinat sense saber que t’esperava i t’he esperat.
T’he somiat a la tardor quan el son de l’estiu ja s’esgotava.
He besat els teus llavis i he begut de les paraules pronunciades.
He omplert de flors els camins de tornada.

Em trucaves de dia, a l’hora més clara i em portaves el teu sol que m’acaronava.
Jo, tancada a la cambra, quan a la tarda marxaves, amagava el record de la teva petjada.

He callat el meu cor amagant cada vespre que et desitjava.
He decidit que el teu nom era igual que el dels altres.
No he escoltat els precs d’una ment ja cansada que barrava el pas
a les teves rondalles.

Em trucaves de nit i murmuraves endevinalles que jo no t’escoltava, i marxava lluny, per por de l’amor que presagiaves.
Amarg el regust que deixa la boca quan ha estat poc besada, i ara que la voldria a prop, el fred de l’absència omnipresent m’acompanya.
Cruel el despertar a l’albada quan busques l’amant que ja és en altres contrades.
Inútil esperar ara la seva besada, quan totes les cançons ja son esgotades.

He folrat d’oblits totes les estones buscades
He guardat el fil dels llençols que et brodava per sentir-te a prop
en cada matinada.
M’he adormit en el llit on tot despertava

I avui quan no has vingut he sabut que t’estimava.

Comentaris

  • L'espera[Ofensiu]
    Unaquimera | 09-02-2012 | Valoració: 10

    Hola!
    No hauràs deixat de publicar, oi?
    em sabria greu... perquè tot just ara t’he descobert i trobo que resulta interessant llegir els teus textos, exactament molt interessant, a jutjar per la mostra que he tingut avui.

    T’envio una abraçada per celebrar la coincidència que m’ha permès descobrir-te, i espero que la teva tornada literària ens permeti continuar en contacte,
    Unaquimera

  • benvingut/da[Ofensiu]
    panxample | 06-12-2011 | Valoració: 10

    Et deixo un comentari aquí a "l'amant!, per que és més curt ." des de la finestra " el llegiré un altre dia, amb més calma.
    Doncs res, que m'ha agradat aquesta prosa poètica que envolta tot el relat.
    Cruel el despertar a l’albada quan busques l’amant que ja és en altres contrades.
    Aix!! l'amant està molt enfeinat.
    Vinga ens anem llegint.
    Avant

  • Benvinguda a relats[Ofensiu]
    Naiade | 28-11-2011 | Valoració: 10

    Em va agradar coneix-te el dissabte a “Tensant el vers”, seiem de costat.
    He buscat la teva obra i m’agrada el teu estil. T’aniré llegint.
    Una abraçada

  • Ei! Bona estrena![Ofensiu]
    llamp! | 27-11-2011 | Valoració: 10


    Em sembla que hi eres a la presentació de "Tensant el Vers" i que et vas quedar a la foto de família. Ara discutíem qui era la noia del meu darrera i he vist que un relataire ha posat la etiqueta a la foto de família que apareix al Facebook de "Ventdelsud". Així que he investigat i t'he trobat.

    Bona prosa poètica la teva. Has tingut bona estrena, venint a la presentació del llibre de poemes "Tensant el vers", en el que jo també apareixo.

    T'explico: Jo ja sóc veterà de la web, porto uns quants anys. De fet, sóc soci de l'ARC (associació de relataires en català) des de ja fa 3 anys i col·laboro amb ells. La meva esposa és la "secre" de l'ARC. Si ens vols seguir i tens perfil de Facebook, busca'ns per "Relataires en Català" i ens trobaras, t'hi afegeixes i llestos. Sempre que vulguis, es clar.

    I res, esperar que et prodiguis més en aquesta web! Sigues benvinguda!






    llamps i centelles!

  • Et deixo aquestes paraules[Ofensiu]
    nuriagau | 21-11-2011

    no com un comentari al relat, sinó com a forma de poder-me posar en contacte amb tu.

    Al fòrum, et vaig demanar que em confirmessis que desitges compartir el dinar que es farà després de la presentació del llibre TENSANT EL VERS.

    El meu correu és nuriagausachs@hotmail.com

    Núria

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Ventdelsud

Ventdelsud

2 Relats

5 Comentaris

1562 Lectures

Valoració de l'autor: 9.99

Últims relats de l'autor