L'amant del mar

Un relat de: tim burton

Assegut a la sorra mentre liava un mai, contemplava com la Laura, poc a poc, anava sortint del mar. La seva figura esvelta es retallava contra l'aigua mentre es dirigia cap a la sorra.

Completament nua, jugava despreocupada amb els seus cabells, intentant airejar-los i alliberar-los de l'aigua salada que els encartronava. Indiferent a la meva presència, es va aturar al límit de la platja, es va girar cap a l'horitzó i, fent visera amb la mà, va contemplar l'horitzó uns instants, com per assegurar-se que el cel i el mar continuaven al seu lloc. Llavors es va girar cap on era jo, contemplant-la embadocat i em va dedicar un dels seus somriures encisadors, li vaig oferir el mai, però va negar amb un graciós moviment de cap. Em va dir que no li calia res més i es va ajeure a la sorra, allí on el mar besava la platja.

Abstret, contemplava el seu cos bru estirat d'esquena a la sorra, amb els peus cap al mar. Em meravellava com les ones, al colpejar la platja, recorrien les seves interminables cames. M'imaginava que el mar allargava una mà lasciva que li acaronava les cuixes amb suavitat i amb avidesa, repassant aquelles corbes com si volgués esculpir-les de nou.

Les ones la llepaven i li deixaven traces de sal a la pell, com la saliva d'un amant assedegat. Podia veure com l'aigua recorria el camí que marcaven les seves cames fins al seu pubis. A l'enretirar-se la darrera onada deixava minúscules gotes al seu ventre i s'entortolligava als pèls del seu sexe, petjades d'unes carícies que volien aferrar-se al seu cos. L'aigua capturava els rajos del sol, perlejant la seva pell, com diminutes joies que lluïen sobre el seu bronzejat.

No sé si m'ho semblava a mi, però em feia l'efecte que la Laura arquejava l'esquena com si fruís d'aquelles carícies marineres. Una onada més feréstega, borbollejant d'escuma, va rompre contra les seves cames, esquitxant-li aquells pits ferms i bruns. Sobtats per l'aigua freda o per un calfred de passió, els mugrons, molls i salats, es van posar en guàrdia.

Una altra onada, i després una altra. Poc a poc recorrien el seu cos com si volguessin aprendre-se'l de memòria, com havia fet jo cada nit a l'habitació de l'hostal. Es va girar panxa a terra, amb l'esquena arrebossada de sorra, com si gaudís de l'abraçada entre la platja i el mar. Em va somriure, alegre, voluptuosa, i jo, no sabria ben bé com explicar-vos-ho, vaig posar-me gelós.


Comentaris

  • Molt bo![Ofensiu]
    copernic | 27-04-2009


    És que l'Allan Lee té un ull pels bons relats! En aquest, les descripcions hi juguen un paper fonamental. És un erotisme insinuant, soft, esplèndidament retratat amb gran riquesa de lèxic. L'evocació s'aconsegueix amb unes imatges precises per la gran força, repeteixo, de les magnífiques i completes descripcions.
    Un plaer descobrir-te!

  • Un mar ejugasat i sensual,[Ofensiu]
    Avet_blau | 18-03-2008 | Valoració: 10

    calides i tendres carícies
    d' un mar ejugasat i sensual,
    com s' acaronen tendrament
    en un vals de anades i tornades
    de possesió i amor.

    Precios .

    Avet

  • Mirades...[Ofensiu]
    Ona al mar | 16-03-2008 | Valoració: 10

    Aquests ulls teus, què bonic poden arribar a mirar!
    que sabent-s'ho de memòria, no es cansen de contemplar.
    I encara trobes les paraules per poder-ho explicar,
    tot fent-nos enveja d'aquesta manera de relatar.

    Petons de caramel ;-) d'una Ona al mar ~

  • diesi | 16-03-2008 | Valoració: 10

    En primer lloc gràcies per agregar-me, si no no sé com t'hagués llegit.

    Una descripció molt ben feta, aconseguint "efectes" sobre el lector.

    A més, ja he après una cosa nova :)

    "mai diguis mai a un mai"


    No li diguis a ningú que m'ha agradat el teu relat eh? :-#

    Petons i seguim llegint-nos!

    #NaT#

  • Baiasca | 28-10-2007

    Com que no em queda gaire per llegir??

    Perquè hauria de ser així? La imaginació no te límits! Continua a escriure... no pots deixar el món sense les teves histories i la teva manera de veure-les!!

    YasS

  • gràcies...[Ofensiu]
    Baiasca | 27-10-2007

    és preciós.
    visual.
    sensorial.
    m'han donat ganes de ser la Laura!!! :P

    petons!!

  • L'eterna comunió de sal[Ofensiu]
    angie | 13-03-2007

    Per què serà que el mar és participant eròtic en molts relats???. Doncs perquè no hi ha res com el seu color, soroll, sabor i suggerents imatges com les que ens descrius.
    Una descripció divinitzada i plena d'elegància, on m'ha semblat trobar només un "interminables", que jo diria "inacabables".
    No t'havia llegit i el teu pseudònim m'ha convidat a visitar-te, trobant-me amb un doll de sensualitat enlloc del que em pensava trobar... I no me'n penedeixo!

    Ens llegim!

    angie

  • sense paraules[Ofensiu]
    Rogal Mar | 11-02-2007 | Valoració: 10

    un llarg silenci a vegades es millor que una paraula repetitiva...

  • rbbarau | 11-02-2007

    molt boooo!
    m'ha agradat molt com descrius, amb suavitat i delicadesa...
    vaig a seguir-te descubrint!
    felicitats!

  • visió de l'Aura[Ofensiu]
    1101ilime | 09-02-2007

    Ets genial Emma....., es de les poques narracions que he pogut llegir, i que m'ha captivat moltíssim, la teva prosa i la manera de expressar tota la bellesa que podem copsar si ens aturem a veurela.
    Has sabut mantenir fins el final la sorpresa, molt original, i tota la teva obra de molt bon gust.

    Petons

  • És genial!![Ofensiu]
    Unicorn Gris | 09-02-2007 | Valoració: 10

    Està molt ben aconseguit, i sap evocar moltes coses.

    Quina noia més sensual, la Laura... Es basa en algun personatge real?? Si fos així i visqués on visc jo...

    Tens "res més que" un 10 pel relat. Apa, salut i filosofia!!!

  • el mar...[Ofensiu]
    roquesblanques | 08-02-2007 | Valoració: 9

    Crec que el mar te una fascinació que només podem entendre els que ens hi hem amarat.
    Precioses imatges sensuals. Un moment idíl·lic que voldriem retenir. Felicitats

  • Has creat imatges...[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 08-02-2007 | Valoració: 10

    sensuals envoltades per l'aigua del mar, la sorra i els pensaments d'algú que té una visió com la que descrius i en gaudeix plenament. Delicat i molt tendre.
    Felicitats i una abraçada

  • Com un somni[Ofensiu]
    T. Cargol | 08-02-2007

    Crees una figura abstracta ideal on la sensualitat és bella, natural, confiada, assequible, poderosa, jove, atemporal,...però en certa manera irreal, com un somni.

  • Ni tangues, ni ulleres, ni d'altres habitualitats.[Ofensiu]
    Ligeia | 05-02-2007 | Valoració: 10

    Però una delicadesa i un bon gust que fan d'aquest un relat eròtic (més sensual que eròtic) deliciós. Està molt ben escrit i té un final que no podria ser millor.
    Moltes felicitats!

  • Enhorabona[Ofensiu]

    Crec que és un bon relat en el qual insinues la imatge de la noia, voluptuosa, el pensament de qui la mira i el deix de gelosia que li deixa. Molt bé

  • Sento l'olor de sal[Ofensiu]
    Iu Lian | 05-02-2007

    M'ha agradat moltíssim1 Aquesta sensualitat, un punt eròtica perquè tot just, entre paraula i paraula, ens n'anem allí on Laura banyava els peus i s'arrebossava amb la sorra... felicitats! Et seguiré llegint.

    Iu Lian

Valoració mitja: 9.89