Laga

Un relat de: Paika

Ones cobertes d'escuma com la cervesa que ara prenc,
buidor, el sentiment de sempre que torna amb mi.
Com sempre, em manca la dolçor que vull donar-te,
aquí des de la platja dels records, t'escric, amor.

Sobre la sorra molla, la teva imatge em ve al cap,
i una lleu fiblada em recorda les teves carícies.
El vent em porta en un fresc embolcall aquella olor,
i en el record, el teu somriure, sempre fidel.

Breus però intensos aquells petons, són l'elixir fatal,
mentides i poques veritats, tot són falsedats.
Brides desbocades, cors ferits, amistats malmeses,
ulls humits, falta de vida dibuixen el meu rostre.

He naufragat amb la galera de la sort,
xopa de dubtes i confusions m'han trobat,
amb els ulls humits per la incomprensió patida,
i malgrat tots els intents, a la fi, he mort.

Comentaris

  • Expressiu[Ofensiu]
    Biel Martí | 06-02-2005 | Valoració: 9

    Expressiu amb un vocabulari tant ben trobat, una mica tòpic però en general de molt bon llegir.

  • DE VEGADES...[Ofensiu]
    Capdelin | 10-01-2005 | Valoració: 10

    en una cala petita i estimada, íntima, verge... és un bon lloc per despullar els records... dolços i amargs, deixant que les onades els sacsegin i els netegin de punyents dolors...
    però... mai morir del tot... millor que morin ells, els records, entre onades i escumes, lentament, any darrere any... sense odi ni rencor... i amb els ulls fixos a l´horitzó... on es junten els blaus... esperant amb melangia encara... un nou present, un nou instant, una nova il-lusió... un nou amor...
    ara... les aigües encara són gelades, és massa recent tot... però aviat arribarà l´estiu... i l´aigua refrecarà, comprensiva, el cos encès amb un nou foc... mentre les gavines xisclaran nous poemes... vora la Laga... cala petita i estimada, íntima, verge...
    m´ha agradat moltíssim el poema... com sempre barreges perfectament un vocabulari ric, elegant... amb la força viva i a la vegada suau... del sentiment
    una abraçada

l´Autor

Paika

11 Relats

67 Comentaris

19864 Lectures

Valoració de l'autor: 9.66

Biografia:
Diguem que soc una estudiant de 16 anys que es passa els dies amb un llibre a les mans i escoltant música, quan no, està amb els amics.
M'encanta el mar i sempre que puc faig una escapada allà on sigui.
Vaig descobrir fa un parell de mesos el que ara és una de les coses que més m'agrada fer, escriure.
No m'agraden els rellotges, em fan sentir controlada; i m'inquieten molt els miralls...
tinc devilitat per les marietes,les margarides, els solets i m'encanta fer fotos dels meus ulls, un petit toc narcicista que tinc...
Procuro portar sempre alguna cosa de color taronja i un somriure a la cara i contagiar-lo als altres.
Per cert, soc piscis,cosa que em fa tenir molts canvis d'humor (però procuro controar-los).