La zona de confort

Un relat de: Victre
A l'escola dels nens, canvien les classes cada curs.

I cada any la reacció és la mateixa: segons després de que publiquin a quina classe aniran els alumnes, els grups de WhatsApp comencen a bullir amb pares i mares indignats amb l'escola, i amb aquest pervers sistema que no té cap sentit.

A casa, cada any, la reacció inicial també és de tristesa pel company de classe que ja no ho serà.
Aleshores, comença la tasca d'explicar que el seguiran veient a l'hora del pati, que podrà seguir venint a dormir a casa, i que, gràcies a aquest sistema, faran amics nous.
Amics que ara gairebé no coneixen, i que d'aquí just un any, s'acabarà el món per que els canvien de classe.

El que no els hi expliquem, és que tot això té molt a veure amb la zona de confort.
No els hi expliquem que a nosaltres també ens costa adaptar-nos als canvis, i que moltes vegades nosaltres també escolliríem, per por, que res es modifiqués.
El que mai els hi explicarem (per que no ens atrevim ni a explicar-nos-ho a nosaltres mateixos) és totes les vegades que la por al canvi ens ha fet romandre ens zones poc confortables.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Victre

Victre

191 Relats

178 Comentaris

96515 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Biografia:
Vaig néixer al 1977.
Sóc metge, acupuntor i estic estudiant el grau de psicologia.
En el meu temps lliure escric relats.

Des de que escric, sempre he mantingut una lluita entre mantenir els relats ocults, o fer-los publics. Una barreja entre dubtes, vergonya, i la joia de que altres et llegeixin.

El meu mail és victreespiga@gmail.com

Al blog https://lletresigargots.wordpress.com trobareu tots els meus relats, la majoria amb il.lustracions incorporades.