LA VIDA

Un relat de: Joana Llor Serra
Un repte,
una il.lusió,
un esforç.

Un plaer indescriptible,
una lluita continua, l'amor.

Una experiència a viure,
una necessitat, la soledat.

I un tot s'enfonsa,
i tot reneix.
Una pausa,
un continuar,
un no s'acaba mai,
sens dubte LA VIDA

Barcelona, Febrer 1995

Comentaris

  • Tant cert com la mateixa vida[Ofensiu]
    Jordi Abellán Deu | 01-10-2012 | Valoració: 9

    Es així com anem donant els passos necessaris per seguir endavant. Aprenem de la soledat que el que ens fa viure és l'amor. Il•lusionar-nos per estimar, que el ser estimats ens vindrà de retorn.

    M'ha encantat el teu poema.

l´Autor

Foto de perfil de Joana  Llor Serra

Joana Llor Serra

30 Relats

18 Comentaris

21793 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:
Vaig nèixer a Barcelona al 1965, des del 1998 visc a Girona, i he de reconèxer que és una ciutat feta a la meva mida. Em recordo de sempre escrivint dietaris, cada etapa de la meva vida sobre un paper. Fa tres anys em vaig separar i vaig entendre que a vegades s’ha de morir per tornar a néixer. Va ser un procés lent i dolorós, però el que jo en aquell moment no sabia és que era una pas necessari per començar un nou camí. Retrobar-se amb un mateix pot fer por, però sens dubte és una feina engrescadora.. I amb aquesta intenció vaig començar a escriure un nou dietari. Descobrir-me ha estat tota una aventura, recuperar la meva vida, les meves filles, els meus paisatges, absolutament tot el que m’envolta se m’apareix amb força i no vull deixar passar aquesta nova perspectiva. Arribo a “relats en català” de la mà del meu amic Lèvingir. I en aquesta web m’he sentit com a peix a l’aigua per què com a aprenent d’escriptor aquí he trobat un espai on poder transcendir i compartir. Aquí trobareu part del meu dietari però també d’altres experiments de narrativa creativa. Gràcies els que us atureu i em llegiu, els que opineu i als que no ho feu. M'agraden les crítiques per què sens dubte és la única manera de millorar. En qualsevol cas per a mi ja és un plaer i un privilegi, compartir aquest espai amb vosaltres.