La vida s'obre camí

Un relat de: Nubada

*

La vida passa
la mort l'envolta
però no l'arrasa.

La vida avança.
Hi ha esperança
malgrat tot.

Dona forta que contemples
nova vida en el teu si...
Endavant! saps que es així:
no hi ha fi.

La vida s'obre camí.

Comentaris

  • Super bé!!![Ofensiu]
    xuxú | 13-06-2010

    escrius molt bé.M'agradaria quan sigues més gran poder escriure com tu.

    xuxú :p

  • Poema i imatge[Ofensiu]
    Unaquimera | 30-09-2008

    Hola, bonica! Jo tampoc rebo els avisos de comentari des de fa dies, però per sort he vist el teu, el que em vas deixar a Idil·li.
    L'enllaç ha funcionat perfectament, he vist la imatge i he pogut apropar-me al motiu d'inspiració del teu poema: No ha modificat el missatge que m'havia transmès, però ho contextualitza. Gràcies!

    I ara vaig a llegir-te una mica més... Veig que has publicat prosa: anem-hi!

    Però no marxo sense deixar-te aquí mateix una abraçada ben viva,
    Unaquimera

  • Amb esperança[Ofensiu]
    Unaquimera | 18-09-2008

    Després de la desconnexió de l'estiu, retorno i llegeixo els autors de RC que m'agrada llegir, com ara tu, i així arribo fins aquest poema.

    No he pogut veure la imatge que el va inspirar ( a l'agost, quan suposo que es va convocar, jo era molt lluny... i ara, quan ho descobreixo, l'enllaç de la introducció no m'hi porta ) però el títol es prou expressiu per situar-me.
    Els seus versos, breus i concentrats, transmeten un missatge clar, diàfan, que m'arriba : te'l vull agrair, pel que té d'esperançador.

    T'envio una abraçada abans de retrobament,
    Unaquimera

  • Molt bé.[Ofensiu]
    J.Lluís Cusidó i Ciuraneta | 10-09-2008 | Valoració: 10

    Dos primers versos, dos sentencies be expressades. Darrer vers boniques estrofes d'esperança, d'amor, d'il·lusió... estrofa final inequívoca i tendre reflexió calcada que el titular. Molt bé.
    J.Lluís Cusidó i Ciuraneta