La veritable história de Charlie

Un relat de: 3resomariarosamolas
Fa uns quants anys als Estas Units vivia un noi solitari anometat Charlie, era llest ,estudiós i sempre portaba una llibreta,un estoig i els llibres escolars a la seva motxilla En Charlie era solitari, li feian bullying , a casa seva els seus pares estaven separats,quant arrivava a casa els seus unis amics eren els dibuixos que hi havien darrere la seva llibreta.
Una vegada els seus companys es van tornar a ficar-se amb ell com tots els dies, li van pendre la seva llibreta i s'en van riure dels seus dibuixos, llavors li van trencar la llibreta,Ell es va a posar a plorar,intentà defensarse... Pero els altres li van pegar i li van tirar tot al terra, el van humilar .Després quant s'en van a anar els abusons ,anaven cridant ''Charlie ,Charlie, Jajaja'' . Llavors aquella tarda s'en va anar a dalt d'un edifici ,es fica a la vora i diu : '' No tornare mai mès a sufrir...Perque Si hem trure la vida'' i es tira al buit,mentre els abusons el van veure caure... Per aixó es va inventar el joc de ''Charlie charlie challenge'', per comunicar-se amb ell i disculparse. Per aixó els que juguen senten riures a la nit , per qué és Charlie que vol ser el teu amic.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer