La vaca que se'n fot

Un relat de: Txikitrepax
Hipnotitzat, no puc deixar de mirar aquesta vaca que menja xiclet dalt d'un núvol. No sé el que m'és més inversemblant: que mengi xiclet o que estigui dalt d'un núvol.

Aquest fet m'ha trastocat de dalt a baix (mai millor dit) perquè sempre he tingut la total certesa que les vaques no podien volar, això del xiclet no m'amoïna gaire, doncs qui millor que una vaca per treure'n el màxim profit? M'amoïna però, com s'ho ha fet l'animal per aconseguir-lo, se l'ha trobat o bé té la capacitat de la parla i se l'ha pogut comprar ella mateixa?, i el que és més enigmàtic, on desa la xavalla una vaca?

És ben veritat que els humans ens fem a tot, després d'observar la vaca dalt d'un núvol durant força estona, ja no m'impressiona tant, de fet, m'hi estic acostumant i d'aquí no res em semblarà que ho hagin fet tota la vida.

Com s'ho deu fer una vaca per treure l'envolcall d'un xiclet tenint en compte que allò que en diuen "obre fàcil" és més aviat tot el contrari?

Encuriosit, moc els braços i volo fins al núvol per treure'n l'entrellat.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Txikitrepax

3 Relats

2 Comentaris

1522 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor