La teulada

Un relat de: Monty

Què feia una noia d'uns vint anys, de llarga cabellera rossa, amb una samarreta de tires, amb uns shorts texans desfilats per les vores, dalt d'una teulada? Què hi feia allà?
Quines pràctiques absurdes duia a terme? Un repte, una juguesca? Li agradava el risc perquè si?
Tot plegat era ben curiós i evocava a la meva ment fantasiosa i il·lusionada a pensar unes meravelles inimaginables.
Anava d'un cantó a l'altre de la teulada i bevent d'una llauna de no sé què... De tant en tant mirava cap a baix, es posava les mans obertes com abraçant-se la boca i parlava amb algú a base de crits. Era fascinant.
Jo, ajagut a l'hamaca, m'anava gronxant, i sense treure-li l'ull de sobre vaig cridar al Parellada.
-Parellaaaaada!! Vine a veure això, tio!-
Pel meu to, es deduïa que valia la pena no perdre-s'ho.
-Què fa aquella rossa allà?- Em va dir.
-No ho sé, però està boníssima eh?-
Els bons moments s'han de compartir amb els amics, així que vam cridar al Guerra, que estava escombrant les molles de pa que emmoquetaven el menjador.
-Guerraaaaaaa! Hi ha una paia a la teulada que no vegis...!!!!-
-Espereu-me cabrons!!!-Com si fos la primera dona que veia.
Mentre no arribava, el Parellada s'estava muntant una pel·lícula impressionant. Repassava i avaluava de l'1 al 10 cadascuna de les part del cos d'aquella baronessa rampant.

Quan el Guerra va arribar, va ser clar, sec i contundent amb nosaltres.
-Tios.... Sou uns cremats.-
-O us poseu ulleres, o deixeu la marihuana. Allò d'allà dalt és un paleta.-

Es va fer un gran silenci.


Comentaris

  • Com sou els homes...[Ofensiu]
    neusetes | 01-04-2007

    Hola Monty,

    encantada de trobar-te per aquñi...jo m'he reenganxat al món relatarire després de molt temps sense escriure i no podia faltar una visita als teus relats.

    Cuida't, que vagi tot molt bé i a veure si ens veiem un dia, em faria il·lusió.

  • Finals inesperats[Ofensiu]
    Ligeia | 07-12-2005

    No hi ha res millor que un final d'aquells que donen "la volta a la truita" i en el cas d'aquest relat, la truita queda ben girada.
    Com m'he adonat que no només a mi m'agraden aquests finals, aprofito el moment per recomanar (a en Monty i a la resta d'usuaris de la web) un llibre: "Relatos de lo inesperado" de Roald Dahl. És boníssim!
    Ah! Per cert... Molt bona la combinació de testosterona i anunci de cola light.

  • que bo!!![Ofensiu]
    insurrecta | 30-11-2005

    m'ha agradat molt...jejeje molt divertit..

    salut monty!

  • sempre...[Ofensiu]
    març | 22-05-2005

    amb finals inesperats. L'apassionant molt de la percepció, sempre condicionada per les vivències pròpies i pels propis desitjos. Sort que sempre hi ha algú que toca de peus a terra.

    Baronessa rampant?mmm...tu i el teu lèxic. Curiós!

    Està molt bé, és divertit.

    Apa, cuida't

l´Autor

Foto de perfil de Monty

Monty

22 Relats

75 Comentaris

38555 Lectures

Valoració de l'autor: 8.67

Biografia:
Sóc del 82. Sempre m'ha agradat escriure i aquí m'han donat la possibilitat de publicar els meus relats.
Escric allò que em ve de gust, quan em ve de gust i com em ve de gust. Espero que el vostre gust, lectors, s'apropi al meu i pugueu llegir i disfrutar dels relats.

Apa doncs...

vitomonty@hotmail.com