La teoria de l'home porc (o com les masses estan errades)

Un relat de: Caustic

Aquesta es la conclusió en la que he arribat als meus 19 anys. De petit em creia que no encaixava per enlloc, com tothom que creu que ell es diferent o especial, però es aquí on comença la teoria de l'home porc, per que la millor manera de controlar les masses es fer-les pensar que no formen part d'ella, però tots hi caiem, per molt diferent que intentis ser, sempre hi haurà una indústria que explotarà les emocions per convertir-les en un negoci per a les grans masses de persones, però son tan fastigosos els poders fàctics que només et posen a l'abast la pitjor merda que et pugin tirar a la cara, com la premsa del cor, el futbol o la política, tot això es el pinso que necessita la gent per no pensar i deixar-s'ho fer tot, i si ara per la tele diuen que ens comprem disfresses per que ve carnaval ens les comprarem, a ningú se li a ocorregut pensar que això es una gran falacia, mentre tinguem el nostre futbol i els conflictes polítics, que mes ens dona casar-nos amb un banc i hipotecar la nostre vida. Per sort hi ha pinso de diferents colors i sabors per tot tipus de gent, però el problema es que el millor pinso l'has de buscar bé i no surt anunciat per la televisió, i la gent es tant mandrosa que no vol cercar res, i si et posen futbol a totes hores i moments t'acabes pensant que es necessari o important, i amb l'ajut de l'alcohol es poden reunir cada dia centenars de persones amb la seva cervesa i la seva tertúlia futbolística en un Bar, impedint que pensin, però si ja els i esta bé allà ells, no pots prohibir a ningú que sigui un home porc. Ey , jo també soc un home porc, consumeixo pinso de marca i també em tenen enganxat pels ous, però com a mínim intento buscar mes enllà del que ens volen mostrar, com amb la musica per exemple, representa que si un disc es ven molt és bo no? O això m'ha dit la tele, però no!! l'art que busca atreure el gran públic es molt poc personal, mireu el cinema actual tot son refregits de coses més que cremades, i lo fort es que la gent s'ho traga!! I tant li fot per que com es record de taquilla, i el director d'aquesta pel·lícula ja s'està foten unes bones ratlles amb els nostres bitlles.
Si algú a llegit fins aquí: gràcies per aguantar aquest toston i no vull ofendre a ningú, però desde el meu punt de vista les coses van així.


Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Caustic

Caustic

25 Relats

30 Comentaris

30332 Lectures

Valoració de l'autor: 8.80

Biografia:
RECOMANO:
(el meu criteri no te cap tipus de valor)

3 LLIBRES

-LA INSOPORTABLE LEVEDAD DEL SER(MILAN KUNDERA)

- EL AMANTE (MARGARITE DURAS)

-SIN PLUMAS (WODDY ALLEN)

3 PELIS

- SLEEPER

- OLVIDATE DE MI

- PESADILLA ANTES DE NAVIDAD


3 GRUPS DE MUSICA

- PLAID

-VENETIAN SNARES

-AUTECHRE

*espero que algu en tota la web comperteixi algun dels meus gustus*