La tele no va

Un relat de: drizzle

Fa uns dies que es va espatllar l'aparell de televió. Bé, ben bé no es va espatllar. Accidentalment el meu marit el va bloquejar, quan intentava resoldre un petit problema tècnic, i ara no hi ha manera de posar-lo en marxa. No és que ens la mirem gaire, la tele, però sempre fa companyia i entretén.

Aquest ha estat el primer cap de setmana sense tele. Ens hem perdut els dibuixos del matí i la pel·lícula de després de dinar. Però hem tingut una sessió de teatre de titelles en què han participat tots els ninotets que hem anat comprant a les diferents visites a IKEA, amb una obra creada i dirigida per la nostra filla petita. La seva germana gran finalment li ha fet el regal que li devia des del seu Sant; ha agafat un llibre de manualitats que havien portat els reis i que gairebé no s'havia mirat i li ha construït un submarí amb material de reciclatge. Hem llegit en família un fragment de Robinson Crusoe i la nostra mascota, un conill nan, ha tingut una sobredosi d'atenció, que encara no ha paït.

Un dia d'aquest he de trucar al servei tècnic. O no!

Comentaris

  • deixar de se esclaus del consumisme i el treball.[Ofensiu]
    Avet_blau | 04-10-2007

    Quelcom similar vaig fer fa uns anys en unes vacances:
    vaig amagar TOTS els rellotges
    el primer dia.
    el segon dia va ser complicat, però despres menjavem quan teniem gana, i a dormir quan teniem son... adaptar-se als cicles vitals del mon, vivint mes relaxats.
    viviem inmersos en un mon tan materialista i depenent!.
    El 80% de les coses que tenim practicament no les fem servir.
    i ha un moviment " Downshifting"
    que intenten viure amb lo minim i deixar de se esclaus del consumisme i el treball.

    Avet_blau

  • AI ! AQUESTA TELE[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 29-09-2007 | Valoració: 8

    El teu relat enllaço molt amb el que fa uns dies vaig publicar "Va caure a terra" i que has comentat.
    Jo encara segueixo fent gimnàstica. Sense comandament. I em va bé.

  • No hi truquis![Ofensiu]
    Nubada | 29-09-2007

    Deixa passar una temporadeta, aprofita aquest canvi d'hàbits de què et parla perunforat. I quan torni a anar la tele (que anirà, segur!) feu els possibles perqquè ocupi molt poc espai de la vostra vida.

  • Canvi d'habits, fantàstic![Ofensiu]
    perunforat | 29-09-2007 | Valoració: 4

    Un canvi d'hàbits...aquests estan tan arrelats a la nostra vida quotidiana que sembla que no hi hagi res més, oi?I quan hi ha un canvi per qualsevol peça que deixa d'encaixar per uns dies tens dos opcions: agafar-ho com un drama o treure 'n profit!
    En aquest cas és evident!Amb l'experiència viscuda es poden fer uns positius canvis d'hàbits!
    Un relat breu, viu i ple d'energia!
    Encantada!
    Raquel

  • Hola Laura[Ofensiu]
    brumari | 29-09-2007 | Valoració: 10

    Dius que no tens vocació d'escriptora. Això de la vocació és un concepte molt abstracte, per tant no et duré la contrària, només et diré que escrius molt bé, amb vocabulari i estructura senzilla com tu dius, la qual cosa per a mi és un valor afegit. Pel que fa al contingut dels teus relats (els he llegit tots dos) aconsegueixes amb èxit el que et proposes: reflexionar i compartir les petites i grans coses de cada dia.

    Et felicito i et seguiré llegint,

    Una abraçada

    Joan

  • Qualitat en les relacions[Ofensiu]
    ANEROL | 21-09-2007 | Valoració: 8

    fa pensar.
    Benvinguda

  • Qualitat en les relacions[Ofensiu]
    ANEROL | 21-09-2007 | Valoració: 8

    fa pensar.
    Benvinguda

  • No truquis el tècnic![Ofensiu]
    lluisba | 20-09-2007 | Valoració: 8

    I segueix experimentant amb la tele avariada. Potser et canvia la vida i pots anar explicant-nos la crònica d'un familia sense tele. Encara que de fet, em penso que cada cop hi ha més insubmisos a la tele, i això és l'esperança d'un món millor. Crec que descobriràs que el temps s'allarga i permet fer coses inesperades. Avorrir-se i quedar-se mirant el sostre és fantàstic. Hi ha qui descobreix de sobte una taca a la pintura que té la forma d'un continent desconegut.

Valoració mitja: 7.67

l´Autor

Foto de perfil de drizzle

drizzle

9 Relats

40 Comentaris

12674 Lectures

Valoració de l'autor: 8.89

Biografia:
Laura, del gener del 65
dona i mare
aprenent a viure en positiu

Drizzle en anglès vol dir plugim. El plugim és aquella pluja fina gairebé imperceptible, que sembla que no et mulla, però que, a poc a poc, et va calant i al cap d'una estona, quan te n´adones, et deixa xop.

Per a mi, la nostra actitud, els nostres pensaments i les nostres accions en les petites i grans coses de cada dia tenen el mateix efecte sobre la nostra vida.

Els meus escrits són reflexions breus, amb un vocabulari i una estructura senzilla. No tinc vocació de poeta ni d'escriptora; només m'agrada compartir el que penso, el que sento i el que visc.

http://unamiradaenpositiu.blogspot.com/