La Super Vareta

Un relat de: SieMenS

Un bell dia, a ca la Inflada (la fada més inflada del poble), es necessitava una vareta. Que no us estranyi perquè, tota fada que jo conec, cada dos o tres mesos canvia de vareta.
Va anar a la Moda Barata de Varetes (M.B.V). Allà va trobar la "Super Vareta", (de la qual sempre en parlaven les seves amigues).
A ella li va interessar de seguida, però hi havia un problema: era molt cara i ella tenia pocs diners. Així és que va anar estalviant fins que se la va poder comprar.
La va fer servir per desinflar-se però el truc li va sortir al revés: es va inflar encara més i no sabia què fer amb la vareta.
Al cap d'una estona, se li va ocórrer que l'endemà era l'aniversari de la seva cosina, la fada Rata-Sàvia, i que li podia regalar. Quan la Rata-Sàvia va rebre el present (no se sap perquè), el va llençar al carrer i la va agafar la fada Senyorassa, una fada una mica grassa.
De camí a casa, va voler fer servir la vareta per obtenir diners.
En veure que no funcionava, la va retornar a la botiga (Moda Barata de Varetes). Quan va arribar li va dir al botiguer si era diferent a les altres perquè no feia res del que ella volia. La resposta va ser negativa.
La fada Senyorassa li va explicar tota la història. El dependent va decidir tornar-li tots els diners i ella va deixar a la botiga.
Finalment, la vareta va ser comprada per una mestra de 4t. de l'escola "Les Pinediques" Ep! d'un poblet de fades.
A la professora li va fer molt i molt servei (tots els nens de la classe treballaven i es portaven bé). I encara n'hi deu fer si no l'ha perduda.

PauLa*

Comentaris

  • JIjiJIji[Ofensiu]
    CLoNaDa | 15-01-2006 | Valoració: 8

    Ka mona La siemensiya!! Es ton primer relat k llegeixo i el primer k comento!!
    Soc aki a relats ^^ xD
    Gràcies nea X ferli venir ,CULPABLE XD
    Tu tens una ment! ets sabia tu eeeH! aixo a kuart? si fossis ma germana ke tb va a kuart li diria, i una m...Mandonguilla!! Pero coneixente diria k si, tu ets capaç xDDDD.

    M'hauria agradat coneixe't a kuart kuan comences a tenir ment propia i creure en el k creus i madurar...

    Continuaré aqui, lleginte!

  • Gorwilya | 20-10-2005 | Valoració: 9

    M'ha agradat el final, és divertit...xD Per haver-ho escrit a 4t de primària està molt bé! És una història fantasiosa, però escrita amb gràcia!

    Si tinc temps, llegiré algunes cosetes més teves... ;P A veure si en pengés alguna més! ;P

    Una abraçada!!

    Gorwilya

  • Muajajajaja![Ofensiu]
    RainBow_CoLouRs | 28-09-2005 | Valoració: 10

    Osease, jo.. tinc la culpa eh?
    Uala.. ¬¬'
    Ara triumfaras i ja vuras.. també sera per culpa meva, warrina..xD
    Ains.. ja tu vai dir, el relat em recorda a mi de petitoneta am els poemets que feia alla tope currats, i molt monus..
    :P Jiji!
    Menu, ma ninna!! que ta dexuu!
    Mols makis oks?
    TakieRuH*

Valoració mitja: 9

l´Autor

Foto de perfil de SieMenS

SieMenS

14 Relats

59 Comentaris

18710 Lectures

Valoració de l'autor: 9.41

Biografia:
Jo...


Visc, tan sols visc...


...i sóc jo.






paula_go90@hotmail.com

www.fotolog.com/paula_go

____________________________________


R en Cadena

L'anNna em va encadenar i jo he passat la cadena a la NoKia. a en Weidung (tot i que ja en formava part..T_T) i a la RainBow_CoLouRs

(fes clic a la imatge i descobreix què és "R en Cadena")


____________________________________

PauLa*