La seva heroïna...

Un relat de: Magdeta

El camí era perillós, però no per això deixava de ser atractiu, agradable. I encara que ell no ho sabia jo ja feia temps que me n'havia adonat. Tenia clar que aquell camí el feia sovint, que no era la primera vegada que el feia, però no per això deixava de tenir por, qui ho deia que no es perdria?
I perquè tot allò? I perquè existia tota aquella merda? Tantes preguntes sense resposta... I jo, com sempre, impotent, sense poder-hi fer res...
Però ell tenia amics, oi? I ells, on eren? Perquè no l'ajudaven?
Semblava que era l'única que me n'havia adonat...
El camí era perillós... I jo veia, cada dia, com s'hi endinsava i en sortia, el cap d'unes hores, però cada vegada més cansat, un cansament convertit, ja, amb la seva malaltia...
I ell no en tenia prou, continuava. Continuava una vegada i una altra, endinsant-se en aquell camí, que es convertia per moments, en un laberint.
Jo, des de lluny, a la meva manera, l'observava. I de fet, potser continuava sent l'única que ho sabia, la única que ho veia. Ningú se n'adonava, encara?
I Ell, mentres, malgastant una de les millors èpoques de la seva vida. Una època que potser seria el final...
El camí era perillós, però no per això deixava de ser atractiu, agradable... Aquest era el seu camí... i el meu? El meu era ell...
Dos camins tan diferents... però si ell es perdia sabia que jo també em perdria en el meu camí, i el que era un camí fàcil es tornaria un laberint, o pitjor encara, un camí sense sortida...
El meu i el seu, dos camins paral·lels...
El camí era perillós, però no per això deixava de ser atractiu, agradable. Al seu camí, hi havia un cartell. Si el llegies, posava: Heroïna...
Per ell, ella, ho era tot...
El camí era perillós... I no tant sols per ell, també per mi...

Comentaris

  • És especial...[Ofensiu]
    Unicorn Gris | 19-04-2006 | Valoració: 9

    A mi m'ha agradat. És simpàtic, t'ajuda a adonar-te de les dificultats de la vida, de la immaduresa que sempre cal deixar enrera i assumir en una nova personalitat...

    Respecto la críitca d'altres relataires, però jo l'he trobat ben fet. Simpàtic.

  • El camí era perillós... i verd[Ofensiu]
    josep2005 | 02-10-2005 | Valoració: 3

    Aquest és el relat d'una adol.lescent. Si ets això, t'encoratjo a que continues amb la teva evolució vital.

    Si no, et demano que maduris literàriament una mica.

  • Per cert..[Ofensiu]
    RainBow_CoLouRs | 16-09-2005 | Valoració: 10

    El camí de l'amor és molt eprillos per tots els que el segueixen, pero treiem forses don sigui, i el seguim :P

  • el cami..[Ofensiu]
    RainBow_CoLouRs | 16-09-2005 | Valoració: 10

    molt maco noia!! cada cop que et llegeixo et superes més!
    Muack, et seguiré llegint!

  • Sareta_16 | 24-07-2005 | Valoració: 10

    Ostia Magdeta wapisima avui estava per aquí xafardejant i he trobat que n'has publicat un altre! Agradable sorpresa!^^ Si no t'es molta molèstia quan en publiquis un fes-m'ho saber que amb lo bé que escrius no m'ho vull perdre!:)
    Que dir-te... passada de relat eh! Com el descrius, els dos camnis, el teu i el seu tan diferents però què interrelacionats que van... i parles de la droga, un tema seriós. Ens fas una bona reflexió!
    Com sempre un plaer llegir-te maquisima!:D
    Espero que estiguis bé, que passis molt bon estiu nena! 1 petunàs enorme, cuidate molt bonica!

  • camins[Ofensiu]
    quetzcoatl | 04-06-2005

    Hola guapa!!

    Aixi m'agrada, anar publicant coses fresques!! M'ha agradat molt aquest teu darrer relat, descrit des dels ulls d'algu que troba en una altra persona el que aquesta troba en una cosa completament diferent... L'estira i arronsa del seu i teu cami, de les consequencies del seu amor no correspost (perque la seva amant nomes el mata)... molt bones. Potser amb el titol n'hi havia prou per insinuar qui era aquesta amant, potser no feia falta repetir-ho al final (o al titol) per tal que tingues una mica mes de misteri i els lectors ens poguem sentir una mica mes intel.ligents de saber coses que no s'han dit explicitament!
    D'altra banda, el ritme es molt bo i t'expresses amb claredat, alhora que deixes entreveure sentiments descrits amb bona ploma.

    Felicitats. En volem mes!!

    m

  • Magda![Ofensiu]
    Noa | 02-06-2005

    Eis! Que no et preocupis pel títol!!! Que és un detall mínim!
    El que importa és el relat en sí, el que t'ha portat a escriure tot això... és que t'ha quedat com crec que volies des del principi, és a dir, camins paral·lels, amb un destí...
    Molt bé guapa!

  • el camí...[Ofensiu]
    Capdelin | 02-06-2005 | Valoració: 10

    era desconegut... era interessant... era quelcom atractiu, experimental, novedós... era agradable, lluminós... era poderós, atrapador... era adherent, implacable, posseïdor... era dictador, destructiu, irreversible...
    I l'heroi juvenil caigué en la xarxa lluent de la heroïna, cosina de la mort...
    un relat dur i reflexiu...
    un petó i una abraçada!!!

Valoració mitja: 8.67

l´Autor

Magdeta

4 Relats

43 Comentaris

16919 Lectures

Valoració de l'autor: 9.65