La senyoreta Tex

Un relat de: Monty

relatsencatala.com adverteix que aquest relat contè llenguatge que pot ferir algunes sensibilitats. No recomanat per menors de 18 anys.

Amb prou feines podia trobar la clau per entrar a casa. Era aital el meu estat ebri que tenia serioses dificultats per a poder combatre l'alcohol i fer-me amb la clau adequada.
Un cop la meva cerca concluí, començava una altra tasca encara més difícil: introduir-la al pany i obrir la porta. Aquella punteria parquinsoniana em feia sentir del tot estúpid.
Però jo reia, obria els ulls, arronsava el nas i les espatlles i continuava provant-ho com si fos un espectacle de pallassos. Depriment i còmic a la vegada.

Vaig aconseguir entrar a casa. Per sort, el passadís era estret i m'ajudava a caminar. El retrat del meu pare, penjat a la paret, semblava somriure'm, i jo em posava el dit índex davant la boca i amb una mirada de complicitat el feia callar. Algú havia posat més graons del compte perquè les escales no s'acabaven mai. Però jo seguia rient, tot feliç i temerari.
Vaig entrar a la meva habitació i m'hi vaig trobar una noia estirada al llit. Llavors vaig pensar que era realment feliç. Podia acabar la nit com un senyor. Fer la feina i a dormir.
Em vaig despullar a la velocitat de la llum, em vaig fregar les mans, em vaig passar la llengua pels llavis i vaig fer un saltiró èpic com a preludi de la gesta que m'esperava aquella vetllada.

Ja estava dins el llit! Al seu costat, amb la seva pell fregant-me la cuixa. Les meves mans van agafar vida pròpia i començaren a tocar amb intensitat aquell cos perfecte que romania passiu i receptiu al meu costat. Estava gaudint d'allò més. Tenia les portes obertes a fer tot allò que la meva fantasiosa ment pogués imaginar.
El seu gest era totalment evocador. Em mirava fixament i em feia sentir l'amo del seu cos. La seva boca, immòbil, em demanava petons i els seus pits necessitaven escalfor. Escalfor que jo mateix m'encarregaria de donar-los-hi.
Em sentia com un nen quan està destapant un regal a la nit de reis, que l'emoció el fa trencar el paper i tirar-lo per terra encegat pel desig de veure què s'hi amaga dins.
Aquesta vegada, els reis s'havien portat bé. Molt bé. No m'havien portat carbó sinó alguna cosa molt més dolça i saborosa.


Jo, com el nen, vaig estar jugant tota la nit fins que em vaig cansar; llavors vaig arraconar la joguina i em vaig adormir en un tres i no res.
Al dia següent, quan tot just el Sol entrava tímidament per entre els foradets de la persiana vaig començar a notar una mena de picor a la meva cuixa. Vaig agafar aire i em sentí l'home més feliç del món. Ella encara era allà, al meu costat, relaxada i plaent.
Mentre em gratava la cuixa vaig sentir un tacte com de roba. Vaig pensar que era estrany perquè els dos estàvem despullats i els llençols eren al terra. Vaig obrir els ulls per comprovar i identificar aquell teixit.
Era una mena d'etiqueta que estava enganxada a la pell de la noia i que deia:
"MADE IN TAIWAN"
Vaig tancar els ulls per a seguir dormint i em vaig prometre que mai explicaria a ningú aquella tèrbola història.
Li vaig agafar la mà a la senyoreta Tex (Làtex pels amics) i vaig posar-me a dormir.

Comentaris

  • litos | 25-03-2008

    Compagina el sexe amb una parida que té gràcia, i això mola.

  • Divertit[Ofensiu]

    Molt divertit, sí senyor, de tant en tant va molt bé, llàstima no haver-lo trobat abans.

  • hahaha[Ofensiu]

    bonísiim!! quin fart de riure!!

  • molt bo[Ofensiu]
    nunetta | 04-04-2006

    m'ha fet molta gràcia, sobretot el principi, quan descrius tota la situació....

    el final em fa una mica de pena pel "xasco" que s'emporta el protagonista... ressaca i desil·lusió...

    m'ha agradat molt, de debò!

    un petó!

  • Quina dona, aquesta Tex![Ofensiu]
    Ligeia | 05-12-2005 | Valoració: 9

    Crec que vaig tenir la sort de ser una de les primeres persones a llegir aquest conte abans de que fos penjat aquí i he de dir que em va fer riure aquell dia (cap a la primavera del 04) i m'ha fet riure ara.
    Moltes felicitats per aquest relat!

  • març | 26-01-2005 | Valoració: 9

    quina desil·lusió, també, no?? Bé, mira, alegria pel cos! Encara que bé...el final sigui un pèl decepcionant pel protagonista, no? En qualsevol cas, aquest és dels que més m'agrada. Per res del món m'esperava el final que té.

    Felicitats!!

  • Boníssim[Ofensiu]
    Tomedo | 13-12-2004 | Valoració: 9

    Quin fart de riure!
    He d'evitar-te quan estic a la feina, he hagut de correr als serveis per no fer l'escàndol davant dels companys.

  • Hahahaha[Ofensiu]
    Ilargi betea | 16-06-2004 | Valoració: 9

    Molt bo!!
    He rigut de valent! a més, conec un noi que va viure una historia semblant i m'has fet recordar el dia que entre copes (ell en duia masses) ens ho va explicar... ;)
    Apa, segueix així!

Valoració mitja: 9

l´Autor

Foto de perfil de Monty

Monty

22 Relats

75 Comentaris

38609 Lectures

Valoració de l'autor: 8.67

Biografia:
Sóc del 82. Sempre m'ha agradat escriure i aquí m'han donat la possibilitat de publicar els meus relats.
Escric allò que em ve de gust, quan em ve de gust i com em ve de gust. Espero que el vostre gust, lectors, s'apropi al meu i pugueu llegir i disfrutar dels relats.

Apa doncs...

vitomonty@hotmail.com