La sensualitat, el nostre joc existencial.

Un relat de: EnamorantLaLluna

Vaig apropar-m'hi de puntetes, per no despertar-la amb el meu caminar.

Vaig arribar fins on podia sentir els seus sospirs d'alè arrítmics vora el meu coll.

M'estremia tant aquell moment.

I jo seguia en silenci.

Recorrent-la, tota sencera, imaginàriament amb les mans, però sense palpar-la.

Sense palpar-la.

Va fer un gest sobtar, potser l'havia despertat la meva excitació.

Segurament respirava fort i desprenia calor.

La calor d'un cos encès.

Ho tenia tot preparat per aquell instant.

Vaig lligar-li sigilosament la meva samarreta tapant-li la visió abans de que pogués descobrir qui era.

Qui era jo o potser qui era ella. Quan acaricies el Cel et perds de rumb.

Em vaig despullar lentament, a mi mateixa, mentre m'acariciava el cos nu.

Vaig arribar fins al seu cau d'orella i sense adonar-me'n em vaig donar a conèixer.

Quan era ben a prop vaig articular aquella paraula que tant m'agradava: màgia.

Vaig besar-la amb passió, un petó curt, però tant intens.

La vaig despullar, i en aquell moment la vaig contemplar.

Era ella.

Nua.

Davant Meu.

Ella em seguia el joc, això m'encantava.

Vaig apropar el meu pit als seus llavis sensuals i carnosos, el va besar.

I me'n feia petites mossegades.

També li vaig regalar el meu coll, la meva orella, les meves cuixes i el lloc on delimiten.

Li feia pessigolles amb el meu cabell.

Les dues sentíem com el nostre sexe se n'anava de nosaltres per moments.

I jo la mirava.

Mirava com jugava amb el meu cos, amb mi.

Es va destapar la vista.

Ara jo, mirava els seus ulls plens de passió.

Plens de Nirvana.

M'hi vaig estirar al damunt i vaig conduir la meva mà per sota el melic.

Vibrava.

Havíem perdut la noció del temps.

Aquella nit només la vam viure nosaltres dues i la Lluna.

No vam parar de fer l'amor.

Un amor boig, desconegut, passional..

No ens estimàvem, gairebé no ens coneixíem, però a les dues apreníem de l'art de la sensualitat.

L'erotisme de dos cossos jugant a ser-ne un.

La bellesa de la passió quan surt la Lluna.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer