La Safata de les Actituds - 11ª entrega

Un relat de: Joan G. Pons

Onzena Safata de les Actituds. Safata de color beig clar

TU.- Una referència propera. Una-Un companya-company de viatge. Suport. Mai substitució ni justificació.

TU ets l'ocasió compartida del meu JO i en gaudeixo (amistat, col·laboració).


VALOR.- Factor no quantitatiu, ni específic que esdevé com a quelcom altruista que ens impulsa a millorar o que tenim com a referent en la vida.

Moltes actituds s'alimenten i es relacionen amb valors.


VOLUNTAT.- Vull. Voler. Voluntarietat. Vull fer. Vull anar endavant. Vull comprometre'm. L'èsser humà té sensibilitat, intel·ligència i voluntat. Intenció determinada de fer alguna cosa… projecte….

La força conscient de voler i fer.


VOSALTRES.- Reconeixement de la vostra existència. Col·laboració. Cooperació. Participació en el joc de la negociació.

El NOS-VOS-ALTRES un bon combinat humà, que cal prendre calent.

------------------------








Comentaris

  • bona entrega d'actituds joan[Ofensiu]
    joandemataro | 28-03-2011 | Valoració: 10

    en un món ple d'egoïsme es bo recordar que a més del jo hi ha el tu , el nosaltres i el vosaltres,,,
    gràcies pel teu contacte, altra volta
    una abraçada
    joan

  • I el Jo?[Ofensiu]
    Tocaterres | 01-09-2009 | Valoració: 10

    Potser vaig errada amb l' incís, però jo mateixa he trobat a faltar què ofereix la safata de les actituds a la idea del Jo... segur que en té alguna de ben bona i elaborada.

    Bons relats, encantada de llegir-lo Joan.

  • M'encanta!![Ofensiu]
    Ariadna Garrido | 31-07-2009 | Valoració: 10


    Tens una visió particular q trobe molt interessant! No sé si seràperquè eres la veu de l'experiència, però llegir els teus escrits sempre em fa somriure quan acabe, aleshores entenc per què continue escrivint... vull més, eixa curiositat multiplica el valor de la voluntat.

    Per nosaltes... que som tots i totes.

    Gràcies per comentar al meu poema i projectar la teua visió.

    Besets grans!

    Amira

Valoració mitja: 10