La rondalla de'n Traci el fonema

Un relat de: Red Pèrill

Un dia el Traci, fonema de poble, es va insertar en una conversa del msn qualsevulla,
al costat de frases que es diuen els adolescents aixi de bon rotlle com hola zorra, te'ns ganes de menjar-me-la una miqueta, ens veiem, morsa, o bé em faré negre però seré com el michael jackson i em follaré nens, amb el tors suat al descobert en faré fotos molt xules coses així...

En aquell indecís i imprecís instant, un espia cibernètic de Cáceres que es va fer espia per espiar les converses alienes i furgar el baix ventre de la veïna tot ballant el xotis,
el va delatar al Ministeri de Morals i Insinuacios vàries,
i traient-lo de context el va acabar traient de circulació i de polleguera...

En Traci, que mai hauria volgut violar nens ni faltar a les morses (ho deia en to afable i agradós, qüasi bé càlid com una alfombra tullida perdó pel barbarisme...)
, va ser el primer fonema enviat a la presó....
(respiració) (...) i.... (sospirrrrrrrrrrrr)

<("ui si, quin orgull.."ell duiguera més endavant una relaxada entrevista en una sauna finlandesa)..>

Allí va ser violat per vàries onomatopeyes, i per un parell d'eufemismes que se'n feren el suec.... Va fer molts amics i acabí una mica ido total que quan sortí volguí refer la seva vida, i es fé monitor del Cau.

Comentaris

  • ginebre | 23-05-2007

    t'he vist amb el cronopi incrustat en lòbul temporal, xiuxiu a cau d'orella!!
    I per sota en fas àcida crítica social, disfressada de innocència i de com si res, amb les teves especials floritures tridimensionals dissimuladament agudes.
    :-)
    aquesta vegada no has trigat tant!!
    Salut, amic!