LA REVOLUCIÓ DE LA REPÙBLICA

Un relat de: montserrat vilaró berenguer
Era una república bananera i un dels seus líders arengava al poble.
Quan vinguin els nostres i la verdadera revolució tothom tindrà sous dignes, no hi haurà corrupció. No hi haurà revoltes ni assassinats, tampoc atacs terroristes, la seguretat mèdica i l'ensenyança serà per tots igual. També quan vingui la gran revolució tots tindrem cotxes elèctrics i una casa a la platja, també tothom tindrà esposes i fills guapos i rossos és a dir o tindrem tot.
Un home aixeca la mà i pregunta
- Perdó perdo més a mi m'agraden els cotxes convencionals i les dones morenes i els fillets també.
L'orador interromp al pobre home i diu:
QUAN ARRIBI LA REVOLUCIÓ FARÀS EL QUE ET DIGUIN!!!!!
I va continuar discurseja'n.

Comentaris

  • En clau M.V.B[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 05-06-2018 | Valoració: 10

    Fins ara ens tenies acostumats amb entranyables històries de la vora del foc... Però obro aquest darrer relat teu amb la convicció de gaudir-ne del mateix estil i vet ací que em trobo amb una faula magnífica, tant en concepció com en significança. Perquè en aquest deixes d'ésser la noia ensucrada de RC per a esdevenir la dona filosofa que portes a dins. El teu relat fabula, prediu i sobretot sentència un indefugible -humà- final. Enhorabona! Nil.

  • Bon relat[Ofensiu]
    Karin | 30-05-2018 | Valoració: 10

    Tal com dius de llibertat no ni ha enlloc

l´Autor

Foto de perfil de montserrat vilaró berenguer

montserrat vilaró berenguer

464 Relats

1635 Comentaris

323140 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:
Tota la meva vida he sigut lletraferida. M'agrada molt escriure, perquè
a dins meu està ple d'històries i tinc com una necessitat d´explicar-les
Per mi és un plaer compartir somnis i pensaments amb qui tingui la paciència de llegir i procurar entendre els meus humils escrits ,fets amb tot el meu cor. Moltes gràcies per la vostra gentilesa.