La realitat...

Un relat de: onatge

La realitat...


La realitat
ha fet naufragar
el meu vaixell
de paper,
ha quedat ancorat
entre els esculls
de la realitat.

Hi ha qui
està content
amb la felicitat
de l'infern,
però jo vull
la faràndula
del purgatori.

Obro la cremallera
dels núvols
perquè en surti
la pluja.

Ni el drapaire
no vol els
meus poemes.
Tot duu mal aire.

onatge

Comentaris

  • la realitat[Ofensiu]
    ANEROL | 11-08-2009 | Valoració: 10

    és, per amí, que aquest poema diu molt del teu estat d'ànim, i em dona a entendre que ets persona molt sensible i sincera.

  • Perquè dius[Ofensiu]
    Nonna_Carme | 10-08-2009

    que ni el drapaire vol els teus poemes? Els he llegit tots, onatge i ho faré un munt de vegades més ,perquè llegir-te és gaudir d'uns pensaments sublims i d'unes metàfores encantadores.
    Gràcies per penjar-los a RC i permetre'm així gaudir de la lectura d'un poeta com tu.
    Una sincera abraçada.
    Nonna_Carme

  • Per si et serveix de consol...[Ofensiu]
    galionar | 10-08-2009

    Agafant el vers del drapaire despullat de la metàfora, et diré quina me'n va passar una vegada:
    Vaig proposar a un pintor de fer un tracte: un poema meu a canvi d'una aquarel·la seva. La resposta, irada i escandalitzada, va ser: "Ni parlar-ne! Per bons que puguin ser els teus versos, i això suposant que ho siguin, mai no tindran el valor dels meus quadres!". El senyor en qüestió no era precisament una eminència i es va quedar tan ample.
    Si ni el drapaire vol els teus poemes, tindria una justificació; podríem dir que es dedica a una altra feina i no hi entén. Però que un altre artista tampoc no els vulgui i els menyspreï, això ja són figues d'un altre paner.
    M'alegro que tinguis un dia tan literàriament prolífic.
    Una abraçada!

  • Potser [Ofensiu]
    Nyanga | 10-08-2009

    el teu vaixell de paper, fragil i humit, el faci naufragar la realitat...però la realitat és que tu mai naufragaras, si ens segueixes regalant poemes com aquest!

    Gràcies pel comentari...em quedo amb la frase:
    *
    Plorar és bo, les llàgrimes fertilitzen, però jo et diria que no és bo plorar per cap home que et faci plorar...
    *
    M'ha fet pensar molt..

    Una abraçada!

  • Vaixell de paper[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 10-08-2009 | Valoració: 10

    Molt guapo. Sí, jo per la meva realitat, a vegades sento la fragilitat del vaixell de paper.

l´Autor

Foto de perfil de onatge

onatge

462 Relats

846 Comentaris

393999 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Sóc nascut mortal amb data de caducitat, però mentre tant navego a rem per la vida i estimo i sóc feliç, no ho digueu a ningú em prendrien per boig...
Escriure és com respirar, aigua per la set, és el far que sempre em duu a la meva platja...
Abans el meu cos no sigui un eco de foc i cendra... VISC.


No ajornis el viure. Viu i estima en grandesa i en profunditat. Estimar no té sinònim.


(la data de publicació dels poemes no es correspont amb la que foren escrits)

GRÀCIES PELS VOSTRES COMENTARIS. EL GUST ÉS MEU I LA PACIÈNCIA ÉS VOSTRA.

Per al que convingui, no mossego.

onatge@gmail.com

onatges.blogspot.com