La ràbia i l'enveja del dimoni ferit

Un relat de: touchyourbottom
Sóc un dimoni que té enveges i la ràbia s'hi associa.
Sóc un dimoni ferit que vol fer mal, però s'aguanta, i mira que els mots són sagetes si ho vull, i mira que els fets són terribles si els faig.
Sóc un dimoni i gaudeixo del meu infern, un llit que crema i llençols bruts.
Sóc un dimoni que es corseca i es guanya l'infern constantment.
Sóc un dimoni i m'està bé de dir-ho sense embuts ni pèls a la llengua, que no estic escuat. I que tinc forca, la força la vaig estimbar.
Sóc un dimoni que no li vinguis amb mons creats, tinc el meu.
Sóc un dimoni, el meu món és fàcil i còmode, fora compromisos i normes, fora lligams i deutes.
Sóc un dimoni que es va fonent, fonent, fonent. Amb voluntat dèbil.


Comentaris

  • Al forum[Ofensiu]
    Annalls | 02-08-2014


    RE: Com és aquesta isolació?
    Annalls | 31/07/2014 a les 23:07
    [Respondre]
    com si fossis una regadora plena de forats?

    comm un carrer de maresme inundat?

    com quan un camió passa sobre una bassa i tu no t'has adonat que hi era?

    com quan estas fins a dalt i comences a plorar i no saps parar?

  • Anaïs | 14-07-2014

    Bones,
    si és qui pensen que ets, només donar-te una gran abraçada, no de llana que potser ara ja fa calor, potser d'una seda fina i suau.
    Annaïs

  • vaja no [Ofensiu]
    Annalls | 06-06-2014

    funciona?

  • a cridar l'atenció envers tu...[Ofensiu]
    Annalls | 06-06-2014

    si que ho necesites.

  • A veure,l'altre dia no és podia entrar[Ofensiu]
    Annalls | 06-06-2014

    ... en aquest relat confió que no l'haguis canviat lliri del camp, con se t'acut si no a la primera perque jo soc lenteta a la segona queda clar qui ets, o a la tercera.
    Darrerament no entro massa i no m'entero has canviat el nick? perquè pots seguir explicant el que vulguis amb el teu.

    Nena has de fer un cop de cap però no a al paret sino buscar qui t'ajudi a trobarte i fer el que necesites, anr a viure en un poble abandonat en una casa que et deixaran pel fet d'anar-hi (quan dic abandonat em refereixo a que hi ha quatre gats i potser joves que s'hi han traslladat)... cercar un trevall dintre el tema artistic ... segur que tens un cami , talent no et falta,,, però s'ha de fer amb una certa " no se que " però continuació potser.

    Tens quatre poemes que m'interessaria posar en un llibre, he format un grup de poesia per editar tots junts, el teu tema es més aviat els relats, ja ho tinc en ment , però he volgut fer el primer de poesia.

    Digam el que vulguis en privat.

    Tons

    Anna

  • En els errors i els defectes[Ofensiu]
    iong txon | 05-06-2014

    penso que quan arribem a reconèixer-los ja hem fet la meitat del camí per superar-los. En el fons, a ningú no li agrada estar-se a l'infern, però n'hi ha molts que encara no saben que hi són. Tothom, en tot cas, ha de despertar tard o d'hora. L'autoconeixement és una rara virtut. Prendre consciència dels propis defectes o limitacions costa més que no sembla. Cal estar habituat a fer un exercici d'humilitat. Però tampoc no convé tirat-se massa merda a sobre i complaure-s'hi. Es tracta de trobar un delicat equilibri entre la senzillesa i l'autoestima necessària. Per això cal mantenir un bon nivell d'activitat interior i exterior, i centrar-se en els propis encerts, que de tot hi ha a la vida.

    Moltes coses et delaten. Una acurada presentació ortogràfica i gramatical, entre altres, que no és la norma per desgràcia. Me n'adono que ets un dimoni que té un cor tendre però ferit, de plastilina vermella, i que no vol ser descobert. T'ho respecto, si no és massa tard. ;)

    Se't troba a faltar, encara. Salut!
    @--,-'--

l´Autor

Foto de perfil de touchyourbottom

touchyourbottom

284 Relats

131 Comentaris

83814 Lectures

Valoració de l'autor: 9.91

Biografia:
"-No m'ha conegut!
-Això és que mai t'havia vist"

"En el moment de morir estava disposada a estimar"

(del film francès 'L'hérisson', que no és un film suprem, però en vaig extreure això).