LA PRÒXIMA SETMANA JUGUES DE TITULAR

Un relat de: alcala
Dos amics molt apassionats al futbol, passejaven per la vora de la mar al trenc de l'alba mentre, juagaven amb el baló. Pere, un dels amics, quan ja portaven més d'una hora colpejant el baló sense parar; parà, agafà el balò, pensà i diguè:
-Marc, tu creus que allà, al cel, jugaràn a futbol?
-Home Pere, no crec que es molt bé en el cel. No creus?
-No ho sé. Però tinc el presentiment que allà dalt poden fer exactament el mateix que pugam fer nosaltres ací.
-No crec. Però mira anem a fer una cosa el primer que muiga de nosaltres dos, mirarà si en el cel juguen a futbol, baixarà i li ho dirà a l'altre que seguixca viu. Et sembla correcte?
-Sí, no està mal.
En fi, que passaren els anys, en Marc morì i baixà a la terra per a parlar en Pere:
-Pere Pere! Estic ací, no em veus?
-No, on estas? No el veig!
-Bé, no pasa res. T'enrecordes d'aquell tracte que vam fer quan erem joves?
-Sí, com no ho tinc que recordar?
-Doncs mira, tinc una noticia bona i una mala. Quina prefereixes que el diga primer?
-La bona, la bona.
-D'acord. Doncs que al cel sí que juguen a futbol.
-Veus ja t'ho vaig dir jo... I la mala noticia quina és?
-Que la pròxima setmana jugues de titular!

Comentaris

  • Ja ja ja[Ofensiu]
    Marina Terra Èol | 22-07-2011

    M'ha fet gràcia, no me l'esperava aquest final, divertit.

  • MOLTES GRACIES!!![Ofensiu]
    alcala | 25-06-2011 | Valoració: 10

    Moltes gracies per les vostres felicitacions!!! Senc que RC es una gran família.
    Intentaré arrivar a tots els relats que heu publicat vosaltres dos, sou unes grans exemples d'escriptores i admire els vostres relats.

  • visca el futbol!![Ofensiu]
    teresa serramia | 25-06-2011

    sent com és que el futbol fa tan feliç tothom, al cel segur, segur, que n'hi ha...i tant. Hi deuen haver uns partits que no vegis!! Al Mouriño.., també l'hi deixeran ser. Un poc o molt de "marro" és la salsa de tot.
    felicitats, alcala..
    Has fet un bon gol, amb aquest relat: Gràcies per compartir-lo.

  • Benvingut a RC[Ofensiu]
    nuriagau | 25-06-2011 | Valoració: 10

    Un relat en què no només ens parles de futbol, a més, imagines com serà una futura vida al cel. El desenllaç de la història i el títol li dóna un toc d’humor molt simpàtic.

    Celebro haver-te descobert!

    Núria

    PS: A RC trobaràs tot tipus de relats. Permet que, en el teu cas, et recomani un dels meus relats publicat fa un cert temps: Sóc un nefast voluntari lingüístic.

l´Autor

alcala

9 Relats

19 Comentaris

7860 Lectures

Valoració de l'autor: 9.25

Biografia:
Sóc de Tavernes de la Valldigna (Valencia). Tinc 15 anys i encara que la meua passió es jugar al tennis, també m'agrada escriure relats de quant en quant.