La proporció àuria (nanorelats)

Un relat de: Magrat

NANORELATS


1- El sentimental profund.

No suportava la indiferència. Així que, frustrat, en no aconseguir que l'estimés, decidí despertar en ella l'odi més feroç.

(Tema: l'odi)

*******

2- La proporció àuria.

La llargària d'aquell paquetàs era inversament proporcional a la mida del cervell i directament proporcional al gruix del compte corrent.

(Tema: la grandària sí que importa)

*******

3- Tàctica dissuasiva.

Quan el príncep blau que havia imaginat resultà ser un gripau fastigós, l'encantadora damisel.la decidí convertir-se en una bruixa.

(Tema: distàncies curtes)

*******

4- Atopia utòpica.

Era una persona atípica, que mai queia en cap tòpic i vivia lliurement. Tòpicament, tothom la considerava una ovella descarriada...

(Tema: tòpics)

*******

5- S'enganyava ell mateix.

Es declarava urbanita a ultrança, però cada cap de setmana aguantava hores de cua interminable per arribar on respirava tranquil.

(Tema: pagesos i urbanites)

*******

6- Mala reputació nocturna.

Envalentit pel rumor que era dona fàcil, grapejà on no devia: rebé un mastegot. Ara diuen que és una estreta...

(Tema: rumors)

*******

7- Negoci rodó?

"Sóc un geni", pensà l'aturat quan bescanvià el seu pis hipotecat per una feina que li permetés pagar les quotes

(Tema: intercanvis)

*******

8- L'autèntica història del Gran Incendi.

En veure les "espases" dels gladiadors, les vestals anaven tan cremades que Roma s'incendià. Neró es quedà amb el mèrit...

(Tema: l'antiga Roma)

*******

9- Malentès a la primera cita.

Ella: "quin noi més sensible, plora d'emoció!".
Ell: "a veure si avui follo... Merda! M'ha entrat un mosquit a l'ull!".

(Tema: plors)

*******

10- Des del vagó de tren.

Mentre el multaven per no dur bitllet, veié passar l'empresari conduint el seu flamant esportiu nou, pagat amb diner negre.

(Tema: "sensepa")





Comentaris

  • I és clar que...[Ofensiu]
    rnbonet | 08-06-2009

    ..creen un a certa addicció!
    Els 4, 6 i 10, insuperables!!!
    Salut i rebolica!