La princesa de la revolta? No, no precisament!

Un relat de: estel

Visca! Avui el cor m'ha fet un vot. Ara ja sé que no hauré de pagar impostos a un país tant estranger com opresor, sinó que tindré la sort d'oferir-los com a present a la nostra petita princesa Leonor! I visqui la monarquia, el feixisme i la mort del proletarietat!

Així tot serà maco i equilibrat, la justicia està sent condemnada i les boques i ments segellades.
Qui parla de progrés i democràcia? Per casualitat no es deu referir a Espanya ?

No en tenia proa de feixisme espanyol, sinó que només baixar al carrer, la primera cara que veig és la d'un impotent feixista content, quina nena més maca, quina oberta ment...

Gràcies a la globalització t'he conegut per televisió, però els diaris tampoc hi sobraven pàgines que haurien de ser blanques per meu plaer. Com és posible que l'Avui de tota la vida publiqui aquesta trista notícia (la monarquia perdura) i a sobre a l'apartat de política?!

Des de quan els monarques fan política? Des de quan alguns redactors de l'Avui arriben a ser tant feixistes? Quantes ments s'han asssecat temporalment?

Però tranquils que els laboratoris han trobat el medicament!

Prou televisió, crema els diaris, apaga la ràdio, tanca boques obertes... espera el moment precís per dir prou!

I fixeu-vos que no li han posta cap nom qualsevol no. Leonor (àlies Leo).

Significat: compasiva (és una broma no? Crec en miracles però no en impossibles!)
Característiques: Orgullosa (els anirà com l'anell al dit als seus avis i papàs!)
Decidida (espero que no gaire, que de constitució n'estic fins al culló!)
Atenta (amb els seus súbdits, és el nostre moment demanem-li la llibertat negada fins al moment, és generosa i segur que ens entén !)


Altres Leonors: Leonor d' Aragó (reina de Navarra 1479).
Leonor d' Àustria (reina de Portugal i de França 1498-1558).


Nova Leonor d'España, que per la seva tendra sang hi correrà la dels morts i els calés!


Tanca els ulls obre la ment, sigues el teu periodista, crea el teu relat, construeix la notícia per un poble descontent.



Comentaris

  • jajaja[Ofensiu]
    silvia_peratallada | 20-11-2005

    la nostra situació no és que sigui ben bé aquesta...La princesa de la revolta....si més no la de la cançó és una rebel de mena que lluita pel seu poble...
    et seguiré llegint!!
    endavant amb el somni!
    Sílvia

  • I em temo...[Ofensiu]
    L'escriptor mediocre | 05-11-2005 | Valoració: 10

    que si les coses segueixen en l mateixa línia que ara encara ens queden anys iguals.
    La unió fa la força, ara és el moment.
    Demà serà tard.


    No t'aturis

    Juseph