LA PRIMERA VEGADA

Un relat de: Yol Llubes
Ell li va acariciar les tres cesarees que portaven la firma de cada un dels seus fills. Llavors, prenent-la per les natges, la va apropar a la seva boca...
La va anant llepant a poc a poc, saborejant aquella ambrosia amb cada papila gustativa, quan ella ja va estar regalimant, fonent-se, la va penetrar amb la llengua... Les convulsions del seu orgasme varen parlar per ella.

Que preciosa estava tota despentinada, amb el rimel corregut, amb aquells pits caiguts pels alletaments, el seu bust pigat, el seu ventre madur i protector utilitzat per aquells tres fills.

Li va assecar les llàgrimes a petons i tots dos junts, per primera vegada com a dos adolescents de gairebé setanta anys, es varen dormir saciats, feliços, complerts, amb tota l’eternitat pel davant...

Comentaris

  • Unicorn gris [Ofensiu]
    Yol Llubes | 17-03-2015

    Hola Unicorn,
    Ets el primer unicorn que conec i m'agrada.
    Gràcies pel teu comentari sobre el meu mini relat eròtic. Com li deia abans a la Montserrat Vilaró Berenguer, participo amb ell al Concurs RC sobre els cicles de la vida. Aquí la MADURESA.
    Gràcies per trobar-ne la lectura agradable no és fácil escriure erótica sense caure en el vocabulari groller ... a més soc totalment inexperta.
    M'estreno en erótica amb uns deu relats més.
    Anims.
    Una abraçada,
    Yol

  • Excel.lent relat eròtic[Ofensiu]
    unicorn_gris | 17-03-2015 | Valoració: 10

    Un breu i excel.lent relat eròtic, que es fa agradable de llegir.

    A més, utilitza un llenguatge críptic que gairebé diria que és apte per a tots els públics.

    Potser m'animaré a fer un relat eròtic similar jo mateix algun dia.

    Ens veiem, Yol, a reveure!!

  • Montserrat Vilaró Berenguer[Ofensiu]
    Yol Llubes | 17-03-2015

    Estimada Montserrat,
    Moltissimes gràcies un cop més per la teva valoració. M'he apuntat al premi RC sobre els cicles de la vida aquest cop sobre la MADURESA.
    La maduresa és jo crec una edad bónica on un es pot dedicar més a un mateix, ja que els fills solen haver volat del niu.
    Un petonàs.
    Yol

  • tendre[Ofensiu]
    montserrat vilaró berenguer | 16-03-2015 | Valoració: 10

    Molt bonic
    Montse

l´Autor

Foto de perfil de Yol  Llubes

Yol Llubes

46 Relats

101 Comentaris

32086 Lectures

Valoració de l'autor: 9.91

Biografia:
Vaig nàixer a Alcoletge, província de Lleida, als anys seixanta.
Soc filla d'immigrants catalans i vaig ser educada a França (Strasbourg).
Escriure és per mi vital, ho necesito com necesito l'aire per respirar. Preciso de l'escriptura per despullar-me i retrobar-me



Llibres publicats:

*Primera traducció al català com a co-traductora amb la Mònica Miro Vinaixa del assaig
"DE LA INFLUENCIA DE LES PASSIONS SOBRE LA FELICITAT DELS INDIVIDUS I DE LES NACIONS" de la Germaine de Staël,
Art de la Memoria

*Finalista II Certamen EPISTOLAE 2015

* Grup Scriptura
* Scriptors d'arrels (grup que trobareu a Facebook)

LLIBRE PREFERIT: ANIMA de Wajdi Mouawad - Edicions del Periscopi

Gràcies per seguir-me i gràcies pels vostres comentaris