La pluja

Un relat de: redrose
La pluja ens trastoca, ens agobia, ens crea odi, desesperació, temor...
La pluja treu el pitjor de nosaltres, la pluja fa aflorar els sentiments, la pluja recorre totes i cada una de les coses, en la seva totalitat, i un cop ha acabat, tot el mal ha desaparegut...i la veritat queda a la llum. La pluja pot ser debastadora, però també és nítida, no amaga res, és pura.

Comentaris

  • música del cel[Ofensiu]
    ales de foc | 16-10-2012 | Valoració: 9

    la pluja pot ser companyia, esperança, música. Pot trencar el silenci
    Pot fer crèixer
    La pluja és vida

  • La pluja és vida[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 16-10-2012 | Valoració: 10

    La pluja és de color vida, omple els nostres pulmons de verd i terra humida, convida a saltar els tolls, a tornar-nos nens. és una remor sedant, constant, musical, acompanyada sovint de percussió de boca oberta. Llum sobtada, vida, alegria. Una abraçada.

    Aleix

l´Autor

Foto de perfil de redrose

redrose

21 Relats

30 Comentaris

16129 Lectures

Valoració de l'autor: 9.10

Biografia:
Sóc una ex-estudiant de dret plena d'inquietuds i emocions...somio massa, i de vegades no distingeixo els somnis de la realitat. Però...quin mal hi ha en això?
M'encanta llegir i escriure. Es pot descobrir un bon llibre, quan et pots imaginar el que llegeixes i t'arriba a l'ànima.

Penso que les coses que no es diuen, solen ser les més importants.
Aquí us deixo algunes de les coses que no he dit mai....