La pedra...

Un relat de: AiDuS

Anàvem pel carrer, et vas trobar una pedra i la veritat és que era bonica.
Anàvem per l'avinguda pegant-li xuts a aquella pedreta...

Ja veus, quina ximpleria! Una pedra que ens vam trobar pel carrer.
Ja veus, una cosa tan simple i vulgar com una pedra em recorda a tu...

Sense que t'adonares la vaig agafar, la pedra.
Sense que t'adonares me la vaig amagar, la pedra...

Recorde que estàvem avorrits i asseguts a la gespa miràvem el cel.
Recorde que apretava la pedra a la meua mà mentre adivinàvem formes als núvols...

I ara tinc ací una pedra, i tu no ho saps.
I ara mire la pedra, la toque, l'aprete i és com si et tinguera al cosat...

I a qui li diga açò se'm burlarà... No és normal apreciar-se una pedra! No té cap valor, és una ximpleria que ens vam trobar pel carrer, hi ha milers com ella, la pedra...
I a qui li diga açò se'm burlarà... Ni costa un dineral, ni és exclusiva, ni és una cosa per a lluir, ni... No és el valor, és el que per a mi significa, la pedra...

La pedra...

Comentaris

  • sucdetaronja | 02-06-2007 | Valoració: 10

    m'ha agradat molt! i es que jo sóc d'eixes persones qeu guarda mil ximpleries, però que per a mi tenen molt de valor...

  • Les coses ximples[Ofensiu]
    Roget | 31-05-2007

    T'he dit mai com m'agraden les coses ben ximples?
    Sens dubte són les que més adimire.

l´Autor

Foto de perfil de AiDuS

AiDuS

68 Relats

148 Comentaris

64532 Lectures

Valoració de l'autor: 9.49

Biografia:
Perquè m'agrada escriure... Però no que em llisquen!

Albaidina amb orgull. Nascuda al 1988 i estudiant de F.Catalana a València...

Somie molt, i el que somie ho escric. Pense molt, i el que pense ho escric. Critique molt, i el que critique ho escric.
Així que tot el que llegiu ho crec, bé siga com ho he escrit o totalment al contrari...

aida_albert@hotmail.com