La palla

Un relat de: niqmad

relatsencatala.com adverteix que aquest relat contè llenguatge que pot ferir algunes sensibilitats. No recomanat per menors de 18 anys.

A l'hora del pati l'institut es queda gairebé buit. Els professors es tanquen a fumar al seu cau de la planta baixa i només hi queden els quatre penjats que tenen pocs amics. I avui, jo. Quan la gent surt em faig fonedís i m'amago a un racó. Espero, nerviós, fins que no se senten veus. I vaig al lavabo. Però no on em tocaria, entro al de les noies. M'excito, i l'adrenalina fa el seu efecte; estic nerviós i el cor em va a mil per hora. Agafo la paperera de les compreses, però és de les de plàstic, de les més higièniques. La desmunto i en trec una, sense mirar. Ràpid, surto i em tanco al lavabo dels nois. Ja la tinc, encara estic nerviós però ja em sento salvat.

De qui deu ser? D'una professora no… tenen el seu propi lavabo. Només pot ser d'alguna noia del meu curs, tots fem classe al meu pis. M'és igual de quina, la majoria són boniques, i les altres també me les tiraria. M'imagino les més maques despullades i començo a trempar. M'abaixo la bragueta i me la trec, ja està ben dura. Obro la compresa, el meu tresor. Té taques vermell fosc, no gaires, i un color groguenc al centre. I l'olor… entre forta i amarga, però dolça. Deu ser aquesta, l'olor d'un cony? No ho puc evitar, em poso més calent, ha de ser d'una d'elles, de qualsevol, i tinc la seva intimitat a la meva mà. M'excito més i més i enganxo la compresa a la paret. La beso, la llepo com si fos un cony, l'ensalivo tota fins que em corro damunt la paret.

Més relaxat, per fi, ho netejo tot amb paper de wàter. He anat ràpid i encara queden vint minuts de pati. Baixo les escales a corre-cuita amb una idea fixa, vaig a buscar la frígida de la Marina. El primer que faré és morrejar-la a gust.

Comentaris

  • Ostres...[Ofensiu]
    Montseblanc | 05-02-2017

    ...veig que en el passat, Relats en Català era molt més "variat", per dir-ho d'alguna manera... M'agraden aquests escrits així, sense embuts, també m'agraden els altres, m'agraden moltes coses... Però aquesta manera teva directa i clara de dir les coses, de fer sentir l'excitació i l'adrenalina del moment... Tots hem fet "entremaliadures" que ens han fet bategar el cor fort i bullir la sang. Per a mi el teu escrit té la mesura justa per arrossegar al lector i fer-lo partícip d'aquest "tastet" gairebé vampíric... Fàstic? Però si això d'ensumar i llepar ho fan tots els animals i, a més, tots som un òvul, no ho oblidem...
    (et posaré a "favorits" i ja t'aniré llegint...)

  • Arbequina | 30-11-2006 | Valoració: 10

    M'ha agradat... quants relats et fiquen tan a dins?
    La veritat és que aquest "estudi" és collonut. M'has fet reflexionar molt... i més que reflexionaré.

    Buf!...

    En fi, una abraçada.

    Arbequina.

  • Collons![Ofensiu]
    gypsy | 25-09-2006


    mira que hi ha homes singulars?

    original sí que ho és!

  • Directe, clar i molt gràfic[Ofensiu]
    Ligeia | 25-09-2006

    Suposo que deu ser un bon relat perque aconsegueixes que el lector tingui certes reaccions durant la lectura. En el meu cas m'has fet dir: Quin fàstiiiiiiccccc! Potser és el que volies transmetre, potser no...

    Fins la propera lectura!

  • deu ni do!!![Ofensiu]
    Pau cañigueral Batllosera | 29-03-2006 | Valoració: 10

    No si qui la fet, però realement hi va molt fort!!!!
    La vitat, magradaria parlar-ne amb ell personalment: allaonvas_05@hotmail.com
    Vinga gent...Salut i força al canut!!!

  • Baiasca | 07-01-2006

    has aconseguit que jo exclami..."quin fàstic...", vaja, que ho expliques de tal manera... que és tan fàcil de visualitzar...

    bueno...

    molts petons

    yas

  • m'agrada[Ofensiu]
    silvia_peratallada | 07-01-2006

    tornar-te a tenir per aquí... amb el teu punt, tan característic, i les teves paraules tan ben trobades...
    Endavant!!!!
    una abraçada!

  • Molt bó[Ofensiu]
    Buk | 04-01-2006

    M'ha agradat molt, niqmad. I el que més m'ha agradat ha sigut precissament aquest estil directe i dur. Sense sutileses ni ornaments innecessaris. Fort, ràpid, directe i convenientment desagradable. Com la palla ràpida del relat, podriem dir. Molt bó.

    Salut
    Buk

  • Senzillament clavat,[Ofensiu]
    aiguademar | 04-01-2006

    com si l'estés veien a aquest noi. Tants tabús per parlar d'una palla i en canvi a tu et sobra la naturalitat!

    :) boníssima, felicitats!


    una abraçada

  • Sí que és obvi...[Ofensiu]
    niqmad | 03-01-2006

    I és això el que busco, imatges clares, sense tabús. No és poesia... ni pretén acostar-s'hi, és un exercici de descripció. Ni tan sols arriba a relat. Intento que el lector visualitzi l'escena de la manera més directa possible.

  • Suposo que causa l'efecte ...[Ofensiu]
    angie | 03-01-2006

    que pretens, tot i que penso que podries dir el mateix sense deixar les imatges tan clares... és una opinió de poeta, ja m'entens....

    Per a ser sincera, l'he trobat massa directe i obvi, tot i que el desenvolupes bé, amb un ritme adequat...

    Sento no poder ser gaire positiva, però intento comunicar la meva impressió, doncs sé que això ajuda a l'autor, oi?

    Una abraçada,

    angie

  • sembla...[Ofensiu]
    Ullets | 03-01-2006 | Valoració: 10

    increïble com parles d'aquesta palla... no deixa de sorprendre'm... me quedat asseguda a la cadira, i no he pogut parar de llegir fins que he acabat el text. Això deu voler dir, que ets bo... pq poques persones aconsegueixen que els seus relats, em facin sentir aquesta sensació.
    Si be... el relat parla de les primeres experiències sexuals, on encara no saps com olora un cony, o bé a que t'enfrontes en realitat. Crec que està ben trobat, és una miqueta a saco i potser hi haurà qui no li agradi, però conec, a més d'un que li encanta fer... aquesta "palla".
    Endavant!

Valoració mitja: 10

l´Autor

niqmad

22 Relats

90 Comentaris

79763 Lectures

Valoració de l'autor: 8.98

Biografia:
Sóc de Barcelona, on vaig néixer el 1980. Sóc periodista però he fet tota mena de feines, des de Pare Noel algun Nadal, a arqueòleg, passant per mosso de mudances, veremador... Sempre m'ha agradat escriure, i intento fer-ho sovint , encara que a temporades m'és més complicat.

Si voleu saber més coses, visiteu el meu bloc: http://www.niqmad.net