La nit despulla el somni

Un relat de: panxample
De tu brolla l'excitació damunt l'herba fresca,
carns famèliques delitoses de plaer,
carícies que inflamen i busquen el teu sexe,
arqueges el teu cos nu.

Èxtasi entre gemecs i crits trencats,
sons de corda fina,
humiteges els llavis amb sabors
de deliri i d'orgasme.

Dolç i mel i sucre i sal,
sines premudes,
panteixes i sospires,
olors, suors i rius i mors.

I ara plores,
-abraça'm només abraça'm !
i et cenyeixo amb els meus braços
damunt l'herba fresca.
-abraça'm només abraça'm, ben fort.

Comentaris

  • Bona vesprada Panxample. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 18-11-2021

    Hola, et comente que el Niporepte 334, d'Intervenció PANXAMPLE", encara no està el recompte i cloenda.
    Encara està per resoldre. Així que, quan pugues i tingues temps, perquè si no això d'aquest repte s'allarga massa dies. Gràcies.
    Cordialment.
    PERLA DE VELLUT

  • ENHORABONA !!!!![Ofensiu]
    Annalls | 12-03-2014

    Que tenia raó o no quan et dei que era un gran poema !!
    Anna

  • Enhorabona ![Ofensiu]

    Benvolgut/uda relataire:

    Enhorabona! El teu poema ha estat seleccionat, pel jurat d'autors i autores del Concurs ARC de Poesia Eròtica «Traços de desig», per formar part del volum recopilatori amb totes les obres finalistes.

    És per això que ens facis arribar, al més aviat possible, l'autorització perquè sigui inclòs al recull.

    Només cal que ens enviïs per correu electrònic, a l'adreça (concursos.arc@gmail.com), el text que adjuntem al final d'aquest comentari amb l'assumpte AUTORITZACIÓ PUBLICACIÓ TRAÇOS DE DESIG, tot fent un copiar i enganxar, i complimentant les teves dades personals.

    Cordialment,

    Comissió Concursos

    - - - - - - - - - -

    AUTORITZACIÓ PUBLICACIÓ TRAÇOS DE DESIG

    En/na .........................................................................................................
    amb DNI. número ......................................................................................
    data de naixement ........................................................
    i nick relataire ............................................................................................
    AUTORITZO a l'Associació de Relataires en Català (ARC) a incloure el POEMA ...................................................................................................
    del qual en sóc autor/a, en el recull "Traços de desig".

    En el llibre vull constar amb el nom d'autor/a: .............................................

    Així mateix també atorgo el meu consentiment per difondre el seu contingut (en part o totalitat) pels mitjans habituals de l'ARC.

    Data .......................................

    - - - - - - - - - -

    Important: Us recordem que aquesta convocatòria és oberta únicament a persones sòcies de l'ARC.

    Per associar-vos a l'ARC, cal descarregar i emplenar aquest document: Formulari d'inscripció. Una vegada complimentat, cal fer l'ingrés en el compte i enviar-lo juntament per correu postal a l'adreça de l'Associació de Relataires, (Carrer Terra Alta, 11 - 08338 - Premià de Dalt) o bé escanejar-ho tot i enviar-ho per correu electrònic a l'adreça de l'Associació: A/e: associacio.relataires@gmail.com

  • Un gran titol ...[Ofensiu]
    Annalls | 30-01-2014 | Valoració: 10

    .... per un gran poema !!
    I es que a vegades el que més necessitem és una abraçada !!

    Anna

l´Autor

Foto de perfil de panxample

panxample

45 Relats

292 Comentaris

65873 Lectures

Valoració de l'autor: 9.93

Biografia:
No sé qui sóc, ni que no sóc, però la vida és una meravella, cal aprofitar-la, compartir-la i gaudir-la. Encara que de vegades amarguegi.

Panxample no per que tingui la panxa ampla o sigui un panxacontent, que també; sinó que és en honor a Joan Baptista Pujol i Fontanet, (Alfara dels Ports, Baix Ebre, 1857 – Tarragona, 1883). Bandoler anomenat "panxample".

la calaixera