la nina

Un relat de: jaumesb

Hi ha una nina
dintre teu
plena de joia,
de vida, d'esperança,
d'amor.

Hi ha una nina
en tu,
que s'escapa
per jugar a metges
amb el nin
que hi ha en mi.

Comentaris

  • Ze Pequeño | 18-01-2006 | Valoració: 9

    Moltes gràcies pels teus comentaris!

    He estat mirant una miqueta el teu raconet de relats, i de moment, tot el que he llegit m'ha semblat prou bo. em semblen poemes senzills, sense ornaments innecessaris. És com reduir la bellesa i el sentiment a una mínima expressió, i això no és paas fàcil.

    Aquest, concretament, m'ha cridat l'atenció. Per a tendresa que es veu entre les línies. És molt bonic, una preciosa manera de parlar de l'amor que difereix una micona de l'habitual.

    M'alegro d'haver-te llegit.

    Una abraçadota i a seguir fent versos.

    Salz.

  • La Banyeta del badiu | 13-01-2006 | Valoració: 10

    A metges, eh !!!! jejejejeje, quin nen més entramaliadot que has sortit :-)
    Un petonet. Pilar

  • Altre cop...[Ofensiu]
    brideshead | 10-01-2006 | Valoració: 10

    la naturalitat feta poesia.... m'he pogut imaginar l'infant que tots portem dins i que ens feia jugar a metges. No deixis aquest infant mai de la mà.... que sempre et faci seguir jugant a metges per redescobrir, a cada moment, la tendresa de l'amor més pur, el més ingenu, el més autèntic, aquell que et retorna aquelles emocions ja oblidades, malauradament, en molts de nosaltres.

    PS. Gràcies pel teu últim comentari. En rellegir el que et vaig fer jo, i que tu esmentes, crec que vaig intuir aquest nucli poètic del que parles. M'alegra enormement saber que la teva obra poètica estigui plena d'una estimació real, que tu has sabut transformar en versos tan extraordinàriament bells per la seva extraordinària senzillesa.

    Fins..... la propera!

  • el descobrir[Ofensiu]
    Lavínia | 10-01-2006 | Valoració: 10

    del jo i el tu més íntim a la infantesa esdevé pur joc d'artifici a través del record amb el somriure de la picardia més sana.

    M'ha agradat, jaumesb. Felicitats.

    Lavínia

  • molt juganer...[Ofensiu]
    ROSASP | 09-01-2006

    Una innocència amb ganes de descobrir món; aquella que en el fons tots tenim a dins.
    Has jugat amb les paraules i els significats; els jocs de metges dóna per molt...
    Un somriure picardiós i tendre s'esmuny entre els versos, mentre el nin pica l'ullet a la dolça nina.

    Petons i fins aviat!



  • D'innocent aparença[Ofensiu]

    Que la innocència ompli els nostres móns. Enhorabona.

  • Melós[Ofensiu]
    angie | 09-01-2006

    Dir nina a l'estimada i nin a l'estimat enfila al poema cap a una tendresa, ja característica en els teus poemes.
    El toc de picardia el posa el joc triat, que pot ser molt ingenu i joganer o bé molt exhaustiu i complex...

    Besets, com sempre

    angie

  • Mmmmmhhh,[Ofensiu]
    Becari | 09-01-2006 | Valoració: 10

    jugant a metges, je je
    molt xulo

Valoració mitja: 9.83