La nena de color rosa

Un relat de: Bonhomia

LA NENA DE COLOR ROSA


Tan aguda, tan perspicaç, tan dolça, tan abismalment aixoplugada de tot, amb un criteri intel.lectual d’infinites magnituds, es mou la nena de color rosa pels cels de cada planeta imaginari. És estreta de costum amb els nens de la bola de vidre, però amorosa amb la bellesa de tot el que l’envolta. Es mou en espais superiors, en odissees súperpositives, així ha sigut sempre, explosiva i prohibida, orgullosa i tan a la vegada propera i distant. Les grolleries del submón són evadides immemoriablement del seu univers, que traspassa totes les fronteres com la pluja còsmica dels objectes de l’enllà de l’incognoscible. I brilla el seu rosa, brilla tant, que imregna de radiacions estel.lars juganeres per arreu de cada contrada de mars inconeguts com infinits. Mai s’acaba, mai comença, mai es fa, mai es desfà.

Seria una temptació tan bèstia, que ningú li faria cas i moriria, per això no viu en aquest món.




Sergi Elias Bandres
28-03-12

Comentaris

  • Quina nena[Ofensiu]
    Rafaelmolero | 10-03-2014 | Valoració: 10

    Meravellosament descrit, és un bon relat... m' ha agrat prou, És sumament molt interessant... Tens molta imaginació... Un gran salut. Rafael Molero

  • El color que s'escapa[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 05-05-2012 | Valoració: 10

    Un breu relat Sergi, però quina intensitat desprèn! La nena de color rosa, suposo aquella nena o dona inabastable, aquell amor difícil d'aconseguir, aquella que viu en un planeta, potser també rosa i que millor que així sigui. Llegir un relat teu sempre és un plaer pels ulls inquiets, per la paraula ben trobada, per les frases creatives, pel bon regust que deixen, pel món personal que ens mostres i nosaltres gaudim. Una abraçada.

    Aleix

  • Jo he conegut[Ofensiu]
    Nonna_Carme | 12-04-2012 | Valoració: 10

    persones , molt poques , que tot i haver arribat a l'edat adulta segueixen sent nenes de color rosa i és un vertader plaer gaudir de la seva amistat.
    Un relat delicat com una porcellana de Sèvres.
    Una càlida abraçada ,amic Sergi.

  • A la Mena Guiga[Ofensiu]
    Bonhomia | 12-04-2012

    Doncs sí, el del nen seria de color blau cel, no sé si l'escriure o no. De tota manera merci!


    Sergi

  • Marteta | 11-04-2012 | Valoració: 10

    i jo em demano... si aquesta nena és tan intel.ligent i tan perspicaç, perquè no s'ha deixat endur per l'aventura i viure en el nostre món? Tal volta així seria més feliç, no ho sé.
    Però també cal confesar que m'agradaria ser aquesta nena de rosa, la qual no sofreix en mals moments, ja que pareix que no se li presentarien males situacions.

    M'ha agradat el relat!
    Una besada
    Martaa

  • Marteta | 11-04-2012

    i jo em demano... si aquesta nena és tan intel.ligent i tan perspicaç, perquè no s'ha deixat endur per l'aventura i viure en el nostre món? Tal volta així seria més feliç, no ho sé.
    Però també cal confesar que m'agradaria ser aquesta nena de rosa, la qual no sofreix en mals moments, ja que pareix que no se li presentarien males situacions.

    M'ha agradat el relat!
    Una besada
    Martaa

  • M'agrada creure...[Ofensiu]
    Mena Guiga | 07-04-2012

    que es pot ser aquesta nena i amb aquest color.
    La meva a vegades el té i mira els núvols, i escriu contes i n'explica als seus nens, nens per l'edat, perquè ella és nena sense edat.
    I no escrius sobre el nen de color...no serà blau cel, oi?

  • La petita nina rosa...[Ofensiu]
    Gemma Matas Gustems | 03-04-2012 | Valoració: 10


    Has escrit i descrit una nina que mereix estar en un món irreal perquè no la pugui
    malmetre ningú.

    Un relat molt emotiu i ben trobat Sergi!

    Una abraçada.

    Gemma

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Bonhomia

Bonhomia

646 Relats

1852 Comentaris

515624 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
L'armonia commou la selva verge de paratges interexternalitzats mentre els estels ens somriuen dolçament i les nits i els dies es confonen en boira d'un nou color que brillarà per la mare universal que va fer-nos i cerquem cuidar... si és que aquestes paraules contenen cert ressò d'esperança en un món tan difícil i complicat.